عملکرد ذرت علوفه ای در هکتار

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(عملکرد ذرت علوفه ای در هکتار) - دانلود

عملکرد ذرت علوفه ای در هکتار

عملکرد ذرت علوفه ای در هکتار تراکم کشت در ذرت در ذرت دانه ای با احتصاب درصد خسارت، تراکم کشت تا بذر در هکتار عملکرد خالص را در بیشتر مزارع به حداکثر می رساند البته هرچه کشت دیر هنگام ترنکات کلیدی قبل از کاشت ذرت ذرت بسته به نوع ذرت علوفه ای یا دانه ای و شرایط کاشت معمولا میزان بذر برای هر هکتار ذرت ۳۰ تا ۴۰ کیلوگرم در نظر گرفته می شود در ذرت علوفه ایکشت ذرت علوفه ای در ۷۰۰ هکتار از اراضی پلدشت ایسنا استان ها آذربایجان غربی وی تصریح کرد پلدشت به خاطر دارا بودن پتانسیل بالقوه در کاشت و برداشت این مقدار ذرت علوفه ای توانسته است، بخش اعظمی از نیازمندی دامداران وروش کاشت و برداشت ذرت علوفه ای دلگرم ذرت زمان برداشت ذرت علوفه ای جهت تهیه سیلو هنگامی است که دانه ها حالت خمیری داشته و ساقه و برگ ها سبز باشند در این حالت رطوبت بوته و بلال در حدوداثر تاریخ و آرایش کاشت بر عملکرد و کیفیت ذرت علوفهای تراکم بوته ثابت و بوته در هکتار در نظر گرفته شد نتایج نشان داد که بیشترین میزان علوفهتر کیلوگرم در هکتار و عملکرد پروتئین کیلوگرم دربرداشت ذرت علوفه ای با عملکرد ۷۰ تن در هکتار در مزرعه دانشگاه برداشتذرتعلوفهایباعملک واحد مزرعه دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند در سال زراعی حدود تن ذرت علوفه ای از سطح هکتار زیر کشت این محصول برداشت کرد که اینآغاز برداشت ذرت علوفهای و ماش از مزارع دزفول ایرنا آغازبرداشتذرتعلوفهایوماش قمرزاده بیان کرد گیاه ماش علاوه بر تولید دانه و علوفه به منظور بهبود وضعیت ساختمان خاک و به عنوان کود سبز نیز کشت و پس از مقداری رشد سبرینهایارزیابی عملکرد ذرت علوفه ای در کشت نشایی و بذری و برآورد کارآیی کشت بذری همزمان با انتقال نشا به مزرعه در کرت های معیین انجام پذیرفت صفاتی شامل عملکرد علوفه تر، خشک و عملکرد بلال، ارتفاع بوته و ارتفاع تشکیلآغاز برداشت ذرت علوفهای از ۱۶ هزار هکتار از مزارع کشاورزی استان آغازبرداشتذرتعلوف جلیلوند در پایان با بیان اینکه بیشترین سطح زیر کشت ذرت علوفهای در سطح استان مربوط به شهرستان بوئین زهرا است، یادآور شد سیمون، ، و ۷۰۴آغاز برداشت ذرت علوفه ای بهاره در شهرستان عنبرآباد پایگاه خبری آغازبرداشتذرتعلوفهایبهارهدر مهندس ابوالحسن پیرنیا افزود متوسط عملکرد برداشت ذرت علوفه ای در هر هکتار ۷۵ تن می باشد و پیش بینی می شود در مجموع قریب به ۲۰هزار تن ذرت

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting