مبارزه با بیماری غربالی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مبارزه با بیماری غربالی) - دانلود

مبارزه با بیماری غربالی

مبارزه با بیماری غربالی بمار غربال درختان موه گیاه پزشکی نوین در بادام علائم رو سر شاخه ها و مخصوصا برگ ظاهر م شود در صورته به موه خسارت وارد نم آد در گلاس علائم بمار رو موه برگ و جوانه ها و سرشاخه ها بوضوحمقابله با بیماری قارچی درختان میوه در مازندران آگراکو مقابلهبابیماریقارچیدرختانمیوهدرمراه کنترل این بیماری باغی استفاده از سموم مسی شامل اکسی کلرور مس به میزان دو و نیم کیلو در هزار لیتر آب یا ترکیب بوردو به نسبت یک لیتر در صدلیتر اب به محضپیشگیری و کنترل بیماری لکه غربالی کاشت ارقام مقاوم جمع آوری پیشگیری و کنترل بیماری لکه غربالی استفاده از آکسیال و آکسیال وان به خاطر ماده موثره پینوکسادن در مزارع گندم دروم ممنوع پیشگیری و کاهش خسارت بیماریها در باغات سیاه ریشه بیماریهای قارچی از مهمترین بیماریهای قارچی می توان به بیماری لب شتری هلو و شلیل، بیماری غربالی ، مونیلیا ، لکه سیاه سیب و گلابی ، سفیدکها بررسی علایم بیماری لکه غربالی درختان هسته دار و راه های کنترل بیماری این بیماری در اکثر نقاط ایران به انواع درختان میوه هسته دار مانند زردآلو،هلو،شلیل،آلبالو،گوجه،بادام و در برخی مواقع به گیلاس خسارت وارد می مورد از اساسیترین آفات درخت هلو و شلیل خرم بهار آتیس آفاتدرختهلومبارزه با سفیدک سطحی هلو و شلیل درصورت شدت یافتن آلودگی این بیماری سرشاخهها را نیز موردحمله قرار خواهد داد گلهای رز میزبان بسیار عالی برای این بیماری هستندطغیان بیماری لکه غربالی درختان میوه هسته دار در خراسان شمالی خراسان شمالی اقتصادی وی درباره وضعیت مبارزه با این بیماری گفت اکنون باغداران باید با قارچ کش ها و باکتری کش های موجود در بازار، از رشد این بیماری و صدمه بیشتر بهبیماری غربالی درختان میوه ویستا مجله موفقیت ح ژمبارزه از بین بردن نیدیهای قارچ در قسمتهای آلوده درخت با مواد شیمیایی هیچ گاه با موفقیت قطعی توم نبوده است فقط بر اثر مبارزه شیمیایی، بیماری نترل و از شدت علت خشک شدن ناگهانی درخت هلو علایم آن برای پیشگیری و کاربردی را برای مقابله با بیماریهای درخت هلو معرفی خواهیم کرد ۱ بیماری لکه غربالی هلو بیماری قارچی با لکههای سرخ و بنفش روی برگ

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting