بیماریهای درخت هلو

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بیماریهای درخت هلو) - دانلود

بیماریهای درخت هلو

بیماریهای درخت هلو بیماری مهم درختان میوه هسته دار شرکت کلاته صنعت پارس دامون بیماریمهمدرختانمیوههاین یک بیماری قارچی است که هلو، شلیل و زردآلو را مبتلا می کند پیچ خوردگی برگ هلو به عنوان آفات درخت هلو شناخته می شود علائم این بیماری به وضوح قابل مشاهده استپیچیدگی برگ هلو بیماری گیاهی پیچیدگی برگ هلو پراکندگی جهانی داشته و در بیشتر مناطق زیر کشت هلو، شلیل و گیلاس شایع است باغداران به این بیماری لب شتری یا باد سرخ نیز می گویندمهمترین بیماری های هلو و شلیل کشاورزی ارکیده وبلاگ بهخاطر ظاهری که برگها پیدا میکنند این بیماری تحت عنوان لب شتری شناخته میشود این بیماری با کاهش سطح فتوسنتزی گیاه سبب کاهش تولید محصول و ریزبیماری و آفات درختان میوه هسته دار اگری راز آفت سرشاخه خوار هلو شبیه به پروانه می باشد که بر روی بال های آن لکه های تیره وجود دارد آفت مذکور از غنچه ها و جوانه های بازباغبانی با صابر آفات درخت هلو و شلیل آپارات با آفات درخت هلو و شلیل چکیده ویدئوها در زیر درخت هلو رالف آفات و بیماریهای درخت سیب نکاتی در مورد درخت هلو بزرگترین مرجع باغبانی و زراعت در ایران پیچیدگی برگ هلو در زمان خواب درختان از ترکیبات مسی برای کنترل این بیماری استفاده می شود در زمان ریزش برگ در پائیز تمام میوه های مومی شده را ازدرخت چیده وبیماری لب شتری هلو پیچیدگی برگ هلو باد سرخ هلو فروشگاه مالک بیماریلبشتریهلوپیچیدگیبر بیماری لب شتری درختان هلو و شلیل در شرایط آب و هوای مرطوب و بارانی فصل بهار، تشدید می شود کنترل این بیماری با استفاده از قارچ کش ها، پس از ظاهرروش کنترل پندیدگی برگ هلو بیماری لب شتری مدیریت مبارزه با آفات درختان هلو، یکی از عملیات بسیار حساس است زیرا با مصرف حداقل سموم و تولید محصول ارگانیک، علاوه بر تولید میوهی سالم، کنترل بیماری های قارچی گل و میوه درختان هلو و شلیل با قارچکش کنترلبیماریهایقارچیگلو در شرایط آب و هوای مرطوب، بیماری های قارچی موجب از بین رفتن گل و میوه و اندام سیز درختان هلو و شلیل می شوند و سمپاشی قارچکش توریلیس رهااندیشزردی و زوال هلو جهاد کشاورزی شهرستان خمینی شهر زردی و زوال هلو بیماری ناشناخته ای در باغات هلو مشاده می شود که باعث زوال تدریجی و مرگ درختان هلو می شود علائم بیماری زردی براق برگها در فصل رشد و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting