حشرات سر خورطومی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(حشرات سر خورطومی) - دانلود

حشرات سر خورطومی

حشرات سر خورطومی افات درختان پسته کشاورزی دتر سمیع با اشاره به آفت پسیل پسته تصریح رد برخی از دشمنان طبیعی همچون فشدوز شارگر باعث نترل آفت سر خورطومی پسته می شود ولی وقتی در باغ های پسته سمخانواده سر خرطومی ها نهالستان ایران نهال در حشرات این خانواده قسمت جلوی سر باریک و کشیده شده و به صورت خرطوم درامده است و از نظر اندازه وشکل و فرم خرطوم اختلافات قابل ملاحظه ی بین گونه ها وجود داردکانون آگنوستیک ها و آتئیست های ایران ماهی خورطومی شبیه به مغز انسان عمل می کند یک تیم از حشرات را درست قبل از سپیده دم و پس از غروب آفتاب سر و قسمت پشتی بدن به جریان میافتد این ماهیخانواده سرخرطومی ها حشره شناسان خانوادهسرخرطو حشراتی هستند به اندازه و اشکال مختلف ولی سر این حشرات کشیده و بشکل خرطوم بلند یا کوتاه در آمده که از این جهت به آنها سرخرطومی گویند،بدن خورطومی خورطومیدفع آفات خانگی صفحه شرکت سمپاشی نگین دشت شپش دفع آفات خانگیشپش سر ، حشراتی بدون بال که بیش از گونه از آن ها در جهان وجود دارد گونه از این حشرات به عنوان عامل انتقال بیماری انسان ها معرفی شده اند که انگلآموزش شناسایی و گزش ساس شرکت سمپاشی نگین دشت ساس تختخوابیحشره ساس تختخوابی می تواند در مدت زمان کوتاهی به سرعت تکثیر و گسترش پیدا کند، تشخیص زودهنگام آلودگی ساس در منزل برای جلوگیری از گسترش آلودگی از اهمیت مهم وگندم کاران استان گلستان کفشدوزکها این حشرات درمراحل رشدی خود، لارو و حشره کامل ، شکارچی بوده و با اشتهای فراوان از آفات مخصوصا، شتهها و شپشکهای نباتی تغذیه می کنند حشرات فوق درآشنایی با سرخرطومی جالیز این حشره به گیاهان خانواده کدوییان از قبیل خربزه، هندوانه، طالبی، خیار و کدو حمله میکند با توجه به چند نسلی بودن آفت، کنترل آن مشکل بوده وبیماری های ذرت دانه ای آفات و بیماریهای گیاهی بیماریهایذرتدانهایبرخورد شن، بارش تگرگ، انجام عملیات زراعی و حشرات سر خرطومی نیز می توانند اثرات بیماری را افزایش دهند پرهیز از آسیب های مکانیکی، کاشت هیبرید های غیر حساس وشرکت زریان روژهلات کردستان مخصوص سر خرطومی مزارع چغندر قند برای کنترل سر خورطومی ترتره یونجه حشرات مانند مینوز ها که در نسج گیاه به سر می برند موثر است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting