کنترل سرخرطومی برگ یونجه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کنترل سرخرطومی برگ یونجه) - دانلود

کنترل سرخرطومی برگ یونجه

کنترل سرخرطومی برگ یونجه آفت سرخرطومی و روشهای کنترل آن جریب، نرمافزار کشاورزی هوشمند مقالات جریب را بخوانید حشره بالغ آفت سرخرطومی یونجه در جمعیت زیاد میتواند لپههای دانه را بلافاصله پس از رویش دانه بخورد و خسارت زیادی به مزرعه وارد کند این آفت ازسرخرطومی یونجه در این موقع چنانچه جمعیت آفت از عدد لارو در متر مربع بیشتر شود کلیه برگهای یونجه در اثر تغذیه لاروها خشک می شود و مزرعه از دور به رنگ سفید در می آید خسارتمقاله آفت سرخرطومی برگ یونجه محصولات دانلودی سرو مقالهآفتسرخرطومیبرگ۲کنترل زراعیبسیاری ازآفات یونجه مانند سرخرطومی بابرداشت به موقع علوفه قابل کنترل هستندبااستفاده ازاین روش به میزان قابل توجهی از مصرف سموم شیمیایی ه، حشره کامل سرخرطومی برگ یونج الرو و کش در کنترل کارایی چند چکیده سرخرطوم برگ یونجه ، مهم ترین آفت مزارع یونجه در ایران است خسارت عمده آن مربوط به مرحله الروی با تغذیه از برگحشره سرخرطومی یونجه فروشگاه خدمات حشرهسرخرطومییونجه لارو و حشره کامل سرخرطومی برگ یونجه نسبت به حرارت خیلی حساس استبدین معنی که فعالیت لارو در ساعات گرم روز کم شده و این مدت را در پای بوته ها درتاثیر چند حشره کش سازگار با محیط زیست روی سرخرطومی برگ یونجه مقاله نشریه کارایی چند حشره کش در کنترل لارو و حشره کامل سرخرطومی برگ یونجه، در شرایط مزرعه مقاله نشریه بررسی چند روش در کنترل سرخرطومی برگتوزیع فضایی سرخرطومی برگ یونجه کنترل آفت فراهم آورد بههمین منظور الگوی توزیع فضایی این حشره در استان آذربایجانغربی شهرستان ارومیه در سال مورد بررسی قرار گرفت در این بررسی، از طرحآفت سرخرطومی برگ یونجه آفتسرخرطومیبرگیونجهکنترل سرخرطومی در مزارع یونجه ایتالیایی سرخرطومی یونجه ، یکی از آفات مهم تخریب کیفیت و کمیت یونجه است که در اکثر مناطق یونجه کاری کشور آبان آشنایی با آفات یونجه قسمت اول مراحل مختلف لاروی و حشره کامل از برگ و ساقه یونجه تغذیه میکنند ولی خسارت عمده آن مربوط به مرحله لاروی و چین اول یونجه است خسارت لاروهای سن یکبررسی اثر کشت مخلوط یونجه و اسپرس بر عملکرد علوفه و کنترل به منظور مطالعه تاثیر کشت مخلوط این دوگیاه برمیزان علوفه و کنترل جمعیت آفت سرخرطومی برگ یونجه، این تحقیق به صورت آزمایش خرد شده بر پایه طرح بلوکهای کامل تصادفی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting