سرخرطومی ریشه یونجه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سرخرطومی ریشه یونجه) - دانلود

سرخرطومی ریشه یونجه

سرخرطومی ریشه یونجه سرخرطومی برگ یونجه آسگو آذر سموم گستر وبلاگسرخرطومی برگ یونجه در نواحی سردسیر و کوهستانی ، زمستان را به صورت حشره کامل در داخل بقایای خاک و سایر پناهگاه ها میگذراند در بهار وقتی که متوسط درجه حرارتبیولوژی و اکولوژی سرخرطومی ریشه یونجه و بیولوژی و اکولوژی سرخرطومی ریشه یونجه و امکان تولید قارچ به منظور کنترل بیولوژیکی آن در مزارع یونجه شهرکرد بیولوژیبررسی مورد از انواع آفات و بیماریها شایع کشت یونجه سامانه مزرعه آفاتیونجهسرخرطومی برگ یونجه یک نسل در سال دارد ولی چون دوره تخم گذاری زیاد است زمان ظهور حشرات زمستان گذران اسفند تا اردیبهشت است و لارو ها را تا شهریور میتوان در سطحآفت سرخورطومی یونجه آپارات شپشک ریشه گندم اموزش کشاورزی جایی آفت سرخورطومی یونجه اموزش کشاورزی هزار سرخرطومی یونجه افت بر یونجه در آزمایش های یونجه به عنوان یکی از زراعت های مهم ایران از حمله ی سرخرطومی های ریشه ی یونجه متعلق به جنس سیتونا در امان نمیباشد حشرات کامل و لاروهای این آفتارزیابی میزان خسارت سرخرطومی ریشه یونجه به عنوان یکی از زراعت های مهم ایران از حمله سرخرطومی های ریشه یونجه متعلق به جنس سیتونا در امان نمی باشد حشرات کامل و لاروهای این افت بهمعرفی آفات مهم یونجه و راههای مبارزه با آنها لاروهای این سرخرطومی ها به ریشه یونجه های سه تا چهار ساله حداکثر خسارت را وارد می آورند در سنین بعدی لاروها، در آغاز از سطوح ریشه ها تغذیه کردهسرخرطوم رشه ونجه آفات مهم یونجه ۲ سرخرطوم رشه عامل خانواده مشخصات پوزه انها وتاهتر از سرخرطوم برگ است و سرخرطومی ریشه یونجه آفات آفات محصولات زراعیلاروهای این سرخرطومی ها به ریشه یونجه های سه تا چهار ساله حداکثر خسارت را وارد می آورند در سنین بعدی لاروها، در آغاز از سطوح ریشه ها تغذیه رده و پس از آنبرخی ویژگی های زیستی سویه ایرانی زنبور پارازیتویید سرخرطومی سرخرطومی برگ و سرخرطومی ریشه یونجه از آفات دایمی مزارع یونجه هستند که خسارت آنها در شرایط عدم کنترل

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting