تحقیق درباره سرخرطومی برگ یونجه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تحقیق درباره سرخرطومی برگ یونجه) - دانلود

تحقیق درباره سرخرطومی برگ یونجه

تحقیق درباره سرخرطومی برگ یونجه تحقیق درباره آفت سرخرطومی برگ ونجه فایل آماده دریافت رایگان تحقیقدربارهآفتسرخرفایل آماده و قابل دانلود تحقیق درباره آفت سرخرطومی برگ ونجه اما چگونه میتوانید به سادگی و با اطمینان فایل مورد نیاز خود را دریافت کرده و از آن استفاده نماییدخرید و قیمت تحقیق درباره آفت سرخرطومی برگ ونجه ترب فرهنگی و آموزشی فایل دانلودیتحقیق درباره آفت سرخرطومی برگ ونجه این محصول فعلا فروشندهای ندارد مشخصات محصول کد فایل دسته گوناگون و متفرقه نمایش تمام مشخصات جستجوسرخرطومی یونجه چیست شرکت مهندسی کشاورزی خزانه ای صحرا توصیههایفنیوبیماریهایگیاهی این آفت در مناطق سردسیر در زمستان به شکل حشره کامل در بقایای محصول وجود دارد و در مناطق معتدلتر به شکل ردیفهای تخم تا تایی قرار دارندسرخرطومی برگ یونجه کاوان سرخرطومیبرگیونجه سرخرطومی برگ یونجه با نام علمی یکی از آفات مهم در مناطق یونجه کاری در ایران و جهان می باشد در صورتسرخرطومی یونجه مدیریتکشاورزی سرخر سرخرطومی برگ یونجه یکی از مهمترین آفات یونجه در ایران و جهان می باشد بیشترین خسارت این آفت به علت تغذیهسرخرطومی برگ یونجه آسگو آذر سموم گستر وبلاگاز آفات مهم یونجه میباشد که اگر با آن مبارزه قاطع نشود چین اول یونجه را به کلی نابود میکند خسارت این آفت به علت تغذیه لاروهای آن از برگ و جوانه های انتهائیکتاب آموزشی سرخرطومی برگ یونجه هاریه و روش های کنترل آن کشاورزیکشت یونجه آفات و بیماری هایی دارد مهمترین آفت یونجه سرخرطومی برگ یونجه است که به زبان کردی به آن هاریه می گویند لاروها و حشرات کامل این آفت از اندام هایسرخورطومی برگ یونجه آریس سرخورطومیبرگیوعلائم آسب و زان اصلی آفت سرخورطومی برگ یونجه ناشی از تغذه لاروهای آن از شاخ و برگ های ونجه می باشد علت ها حشرات بالغ سرخرطومی برگ ونجه به رنگ قهوه ایآشنایی با آفات یونجه قسمت اول حشره کامل، سرخرطومی کوچی به طول تا میلیمتر با رنگ قهوهای روشن تا خاکستری مایل به سیاه است شکل و شاخک آنها از نوع زانویی است روی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting