آفات گیاهی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آفات گیاهی) - دانلود

آفات گیاهی

آفات گیاهی کنترل بیولوژیک آفات و بیماری های گیاهیکنترل بیولوژیک آفات و بیماری های گیاهی تحقیقات آفات گیاهی تحقیقات آفات گیاهی تحقیقات آفات گیاهی نشریه تحقیقات آفات گیاهی مقالات پژوهشی و گزارش علمی در زمینه آفات را به زبان فارسی با خلاصه انگلیسی منتشر می کند کلیه مقالات چاپ شده در این نشریه به صورتآفات گیاهی ایسنا آفاتگیاهیآفات گیاهی برای دسترسی به اخبار قدیمیتر، در منوی مربوطه سال و ماه را محدود کنید فناوریشناسایی آفات گیاهی به کمک پردازش تصویر به روش هوشمند سیویلیکا آفات گیاهی اقدام نمائیم به این منظور یک پایگاه داده از عکس های گیاه سالم و آفت دار در ناحیه برگ از نیمه فصل بهار تا انتهای تابستانپایش و تصمیمگیری در مدیریت مبارزه با آفات گیاهی پایشوتصمیمگیپایش و تصمیمگیری در مدیریت مبارزه با آفات گیاهی گروهها کتب تصنیف آقای دکتر علی رجبپور دسته کتاب کتب شابک تعداد صفحات ۲۴۰دانلود و خرید کتاب هزار نکته از آفات گیاهی علی درویش زاده طاقچه کشاورزی و باغبانی کتاب هزار نکته از آفات گیاهی نوشته علی درویش زاده از انتشارات داد و دانش است این کتاب را میتوانید از طاقچه با تخفیف خرید و دانلود کنیدفصلنامه تحقیقات آفات گیاهی مجلات علمی پژوهشی نشریه تحقیقات آفات گیاهی به استناد نامه شماره ۳۱۸۰۵۶۲ مورخ ۱۳۹۱۹۱۱ کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور، دارای اعتبار علمی پژوهشی استکتاب شناخت و اصول مبارزه با آفات و بیماریهای گیاهی چ گیسوم کتابشناختواصولمباکتابنامه عنوان دیگر بیوتکنولوژی کشاورزی، بیماریشناسی گیاهی، شناسایی و مبارزه با علفهای هرز موضوع گیاهان بیماریها و آفتها راهنمای آموزشی عالیشناسایی بیماری و آفات گیاهی در گوگل ارث انجین محصولات بیماری و آفات گیاهی چه در جنگل ها و یا زمین های کشاورزی یکی از عامل های اصلی خسارات شناخته می شوند یکی از مباحث مهم در دنیا بحث امنیت غذایی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting