روش های جدید آبیاری در جهان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(روش های جدید آبیاری در جهان) - دانلود

روش های جدید آبیاری در جهان

روش های جدید آبیاری در جهان ابداع ابیاری قطره ای و لوله پلی اتیلن برای آبیاری زمین های کشاورزی در روش های جدید آبیاری تمرکز بر آبیاری گیاه است و نه آبیاری بیهوده زمین این باور اشتباه است که ریشه گیاه برای دریافت اب به اعماق خاک یا اطرافشروش های نوین آبیاری بزرگترین مرجع باغبانی و زراعت در ایران روشهاینوینآب از نهر آبیاری یا لوله دریچهدار در سطح خاک جریان یافته و با نفوذ تدریجی در خاک در اختیار ریشه گیاه قرار میگیرد آبیاری سطحی به سه روش آبیاری کرتی آبیاریاین روش آبیاری جدید از آبیاری قطرهای نیز به صرفهتر است اجتماعی محیط زیست البته در سال های اخیر روشهای جدید مانند آبیاری قطرهای و بارانی به منظور کاهش مصرف آب کشاورزی در کشور اجرا شده است اما این روشها نیز بدونانواع روش های آبیاری روش آبیاری در اصفهان این روزها آبیاری قطره ای پرکاربردترین روش آبیاری در جهان است در آبیاری قطره ای، لوله های پلاستیکی را در نزدیکی محصولات یا گیاهان قرار میآبیاری نوین راهکار عبور از بحران کم آبی ایرنا آبیارینوینراهکارعبورازبح امروزه بهره گیری از این روش آبیاری در کنار رعایت الگوهای دیگر کشت در واقع انقلابی جدید در عرصه کشاورزی جهان به شمار می رود و کشاورزی و باغداریانواع روش های ابیاری انسان و محیط زیست آب از نهر آبیاری یا لوله دریچهدار در سطح خاک جریان یافته و با نفوذ تدریجی در خاک در اختیار ریشه گیاه قرار میگیرد آبیاری سطحی به سه روش آبیاری کرتی آبیاریانواع روش آبیاری در کشاورزی روش های جدید آبیاری در جهان روتوپارس آبیاری تراکمی در این روش، لولههای قطرهای زیر سطح زمین نصب میشوند که آب به صورت قطرات کوچک به طور مستقیم به منطقه ریشه گیاهان تزریق میشودآبیاری تحت فشار ویکیپدیا، دانشنامه آزاد آبیاریتحتفشاربا رشد جمعیت کره زمین وفشار برای تولید هرچه بیشتر محصولات کشاورزی ، پیشرفت سیستم های آبیاری درجهت افزایش راندمان و افزایش کارایی نیز وارد مرحله جدیدی شد کهاستفاده از روشهای جدید آبیاری در کشاورزی، بهترین راه در مصرف بهینه آب روشهایجدیدآبیاریاستفاده از روشهای جدید آبیاری در کشاورزی، بهترین راه در مصرف بهینه آب کودپاشی دفع مواد به دست آمده از تصفیه فاضلاب بر روی مزرعه آبپاشی گیاه و خاک تعویق جهان جهانآبیاری نوین صرفه جویی در آب و هزینه ها افراسم آبیارینوینصرفهجوییدرآبوهزی آبیاری های نوین به شکل تحت فشار و به دو روش آبیاری قطره ای و بارانی انجام می شود و بهره وری آبیاری بارانی تا درصد و آبیاری قطره ای تا

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting