آبیاری سنتی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آبیاری سنتی) - دانلود

آبیاری سنتی

آبیاری سنتی آبیاری سنتی در ایران پرتال جامع علوم انسانی آبیاریسنتیدرایرانآبیاری سنتی در ایران نویسندگان جواد صفی نژاد منبع رشد آموزش جغرافیا شماره حوزه های تخصصی حوزههای تخصصی جغرافیا جغرافیای طبیعی جغرافیای آبهااستفاده از سیفون در آبیاری و مقایسه آن با روش آبیاری سنتی این تحقیق جهت ارزیابی و مقایسه دو روش آبیاری سطحی سنتی و سازهایسیفون در سال زراعی در ایستگاه تحقیقات کشاورزی مغان انجام گردیده است بهاین منظور دوقطعهانواع روشهای آبیاری مزایا و معایب در این فیلم ما به بررسی آبیاری سطحی و آبیاری تحت فشار پرداخته ایم با ما همراه باشید خرید تجهیزات کشاورزی و کسب اطلاعات بیشتر در سایت مترسک سنتی سنتینظامهای آبیاری سنتی در ایران نظامهایآبیاریسنتیدرایراننظام های آبیاری سنتی در ایران نویسنده جواد صفی نژاد ناشر دانشگاه تهران زبان کتاب فارسی تعداد صفحه اندازه کتاب وزیری سال انتشار دوره چاپمقاله فارسی جستجو حاوی کلیدواژه ابیاری سنتی سیویلیکا آبیاری سنتیجستجوی مقالات داخلی مقایسه بهره وری و راندمان مصرف آب آبیاری در اراضی با شبکه آبیاری سنتی تحت مدیریت میراب و اراضی یکپارچه و نوسازی شده بررسی نظام تقسیم آبکتاب فرهنگ آب و آبیاری سنتی چ گیسوم کتابفرهنگآبوآبیاریشماره کتابشناسی ملی م سرشناسه کریمیان سردشتی، نادر، عنوان و نام پدیدآور فرهنگ آب و آبیاری سنتی تالیف نادر کریمیان سردشتیآبیاری سنتی باعث هدررفت آب و صدمه به خاک می شود خبرگزاری مهر آبیاریسنتیباعثهدر گرگان معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان تغییر آبیاری سنتی به قطره ای و بارانی را از الزامات کشاورزی استان برشمرد و گفت این امرآبیاری سنتی با سابقه ۱۱ سال وزارت کشاورزی آپارات تصاویر محمود حجتی با سابقه ۱۱ سال وزارت کشاورزی دست به دست می شود در حالی که به بیلزدن و آبیاری زمین مشغول است این تصاویر واکنشهای متعددی ارزیابی فنی و اقتصادی آبیاری با لولههای کمفشار هیدروفلوم و مقایسه این تحقیق، با هدفارزیابی و مقایسة توزیع آب با استفاده از هیدروفلوم با روشهای سنتی و بارانی انجام شد مزارعی در دشت کبودرآهنگ همدان که تحت کشت سیبزمینی بودندارزیابی و تحلیل شاخصهای بهرهوری آب محصولات زراعی به روش آبیاری همچنین مقدار مربوط به ذرت علوفهای در روش آبیاری نوین کیلوگرم بر مترمکعب بیشتر از روش آبیاری سنتی کیلوگرم بر مترمکعب بوده است محصول جو دارای

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting