آبیاری آبیاری به انگلیسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آبیاری آبیاری به انگلیسی) - دانلود

آبیاری آبیاری به انگلیسی

آبیاری آبیاری به انگلیسی آبیاری تحت فشار آبیاری قطرهای به انگلیسی آبیاری قطرهای به انگلیسی عبارت است از روشی که در آن آب با فشار کم از روزنه یا وسیلهای به نام قطره چکان از شبکه خارج و به صورت قطراتیدانلود رایگان ترجمه مقاله تخلیه و استفاده مجدد از آب آبیاری عنوان انگلیسی مقاله رشته های مرتبط مهندسی عمران، علوم و مهندسی آب، آبیاری و زهکشی، مهندسی و مدیریت منابع آب فرمت مقالاتعلوم و مهندسی آبیاریمجله علوم و مهندسی آبیاری یک فصلنامه با دسترسی آزاد است که توسط دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر می شود این مجله از مقالات علمی با کیفیت بالا در تمام شاخه هایآبیاری قطرهای ویکیپدیا، دانشنامه آزاد آبیاریقطرهایآبیاری قطرهای به انگلیسی عبارت است از روشی که در آن آب با فشار کم از روزنه یا وسیلهای به نام قطرهچکان از شبکه خارج و بهصورت قطراتیاصطلاحات کشاورزی به انگلیسی و فارسی واژهنامه کشاورزی دو کشتی کاشت دو محصول بهصورت متناوب طی یک سال دیمکاری کاشت محصول بدون آبیاری یا آبیاری تکمیلیاثرات کمبود آبیاری بر روی عملکرد و اجزا عملکرد گیاه سویا در شرایط مهندسی کشاورزیعنوان فارسی اثرات کمبود آبیاری بر روی عملکرد و اجزا عملکرد گیاه سویا در شرایط نیمه خشک عنوان انگلیسی معنی آبیاری واژهیاب آبیاریجستوجوی آبیاری در لغتنامههای دهخدا، معین، عمید، سره، مترادف و متضاد، فرهنگستان، دیکشنری انگلیسی و فارسی در بیش از یک میلیون واژهنمونه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی کشاورزی آبیاری و زهکشی نمونهترجمهتخصصیانگلیخروجی تعادل آب برای سناریوهای اقلیم مختلف با چهار سناریوی کشاورزی برای تخمین کل آبیاری مورد نیاز ترکیب گردید یک افزایش کلی در آبیاری مورد نیاز محصول عمدتامعنی آبیاری به زبان انگلیسی تمام ترجمه ها لغات فارسی کلمه آبیاری در زبان انگلیسی معنی و نوشته می شود معنی لغت آبیاری به انگلیسی چی میشه ترجمه کلمه آبیاری در زبان انگلیسیآبیاری به انگلیسی آپارات آبیاریبهانگلیسیآبیاری باغ به روش غرقابی با طعم انگلیسی آبیاری باغ به روش غرقابی با طعم انگلیسی آموزشگاه آنلاین مهر بازدید ماه پیش

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting