مزایای آبیاری تحت فشار

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مزایای آبیاری تحت فشار) - دانلود

مزایای آبیاری تحت فشار

مزایای آبیاری تحت فشار آبیاری تحت فشار و انواع روشهای آن دانش آب آبیاریتحتفشاروانواعروشهایآن در آبیاری تحت فشار از لوله هایی برای این فرایند استفاده می کنند که فشاری موجود در آن بیش از فشار اتمسفر است با استفاده از همین لوله ها آب را درآبیاری تحت فشار آذر کیهان آبیاریتحتفشاربطور کلی سیستمهای آبیاری تحت فشار به روشهایی گفته میشود که آب را توسط لوله و تحت فشاری بیش از فشار اتمسفر در سطح مزرعه توزیع میکنند آبیاری تحت فشار به دومزایا و معایب سیستم آبیاری کمفشار چیست آب برهان کاهش هزینههای اجرا در هکتار نسبت به سایر روش های آبیاری تحت فشار در روش آبیاری کمفشار، به علت عدم نیاز به ایستگاه فیلتراسیون و سایر لوازم سیستمهای آبیاریر ویژگیها و مزایای آبیاری تحت فشار شاورز نون آبیاری تحت فشار شامل آبیاری بارانی و قطره ای می باشد و اهدافی که در این روش مدنظر است به شرح ذیل می باشد افزایش راندمان آبیاری به میزان در روش بارانیمطالبی در مورد سیستم های مختلف آبیاری تحت فشار تبخیر سطحی در آبیاری قطره ای به حداقل می رسد واز خارج شدن آب از محوطه ریشه جلوگیری می گردد عدم امکان رویش بذر علفهای هرز به دلیل مرطوب شدن فقط بخشی ازسستمهای آباری تحت فشار آبیاری بارانی پارس اتیلن کیش سستمهایآباریتحتفشاردر نتیجه هزینه کارگر و مواد شیمیایی برای کنترل علف هرز پائین می آید همچنین چون با آبیاری قطره ای خاک کمتری خیس می شود ، عملیات زراعی دیگر در باغات را می توانآموزش اجرای آبیاری تحت فشار وینوپلاستیک بلاگآبیاری تحت فشار برخلاف سیستم آبیاری ثقلی دارای مزیتها و فواید متعددی است و میتواند در کاهش هزینهها، کاهش مصرف آب، افزایش راندمان و محصولات و مثر باشدآبیاری تحت فشار هانتر سل وبلاگ این روش آبیاری معمولا از طریق قطرات آب یا فوارهها که در نقاط مختلف موجود هستند، آب را به گیاهان میرساند از مزایای آبیاری تحت فشار میتوان بهآبیاری تحت فشار شمس پارت وبلاگ محاسن و مزایای آبیاری قطره ای صرفهجویی در میزان آب و هزینه عملیات زراعی آسانتر به کارگیری آب شور عدم تشکیل رواناب سطحی و جلوگیری از فرسایش

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting