آبیاری تحت فشار کلاسیک ثابت

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آبیاری تحت فشار کلاسیک ثابت) - دانلود

آبیاری تحت فشار کلاسیک ثابت

آبیاری تحت فشار کلاسیک ثابت سیستم های آبیاری تحت فشار و انواع سیستم آبیاری تحت فشار مطالب آبیاریآبیاری موضعی یکی از روش های پیشرفته و تکامل یافته آبیاری تحت فشار است که طی آن آب با فشار کم از روزنه یا قطره چکان خارج شده و به صورت قطره قطره پای بوته یا درختانواع روشهای آبیاری تحت فشار روشهایآبیاریتحتفشار ۱ شیوههای آبیاری بارانی کلاسیک در این نوع روش آبیاری لولههای اصلی به لولههای فرعی متصل میشوند و روی لولههای فرعی یک نمونه آبپاش مخصوصبررسی و ارزیابی سیستمهای آبیاری بارانی کلاسیک ثابت و آبفشان کمبود آب و خشکسالیهای اخیر لزوم توجه بیشتر به افزایش بهرهوری آب را بیش از پیش نمایان کرده است در این راستا استفاده از سامانههای آبیاری تحت فشار بهعنوانآبیاری تحت فشار بهین آب میهن مقالات آبیاریسیستم آبفشان کلاسیک ثابت دراین روش آبیاری هم خطوط آبرسان اصلی و هم خطوط فرعی در زیر زمین قرارگرفته و جنس آنها از پلی اتیلن یا می باشد در این سیستم درارزیابی فنی سامانه های آبیاری بارانی کلاسیک ثابت در مطالعه موردی استفاده و دارای بازده زیاد از آب در دسترس به علت محدودیت منابع آب، و نیز ایجاد مشکلات زهکشی، ضروری است، بنابراین جهت بالابردن بازده آبیاری، سامانه هایآشنایی با سیستم های آبیاری نوین تحت فشار مهندسی لوله لترال آخرین انشعاب خطوط لوله در شبکه آبیاری تحت فشار است و وسایل خروجی یعنی آبپاش ها یا گسیلنده ها بر روی آن نصب می شود در روش آبیاری بارانی به لوله لترالآبیاری تحت فشار روش جدیدی از آبیاری است که در آن آب با فشار وارد آبیاریتحتفشارروشجدیدیازآبیاریاست آبیاری تحت فشار روش جدیدی از آبیاری است که در آن آب با فشار وارد لوله های اصلی و فرعی شده و از سوراخهایی که به آنها قطره چکان ، آب پاش ، آب آر ر اده از ا، در ٺ ٺا آٺر ٺرا، آر را ٺ ٺ آٺش ٺ و در ٺ ، آر ه ا ٮان اوٺمقاله ارزیابی عملکرد سیستم های آبیاری تحت فشار کلاسیک ثابت با نتایج ارزیابی کلی این سیستم ها بعد از ترسیم منحنی درصد کفایت آبیاری نشان داد که در اکثر این سیستم ها به علتکمبود ریزش های جوی ، کم آبی و افتکاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری تحت فشار کاربردلولهپلیاتیلندرآبیاریتحتفشار کارکرد اتمسفر است اتصالات آن شامل مانشن، سوکت و اورینگ است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting