معایب ابیاری بارانی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(معایب ابیاری بارانی) - دانلود

معایب ابیاری بارانی

معایب ابیاری بارانی مزایا و معایب آبیاری قطره ای فروشگاه ثابت مقالاتآبیاری مزایاومعایبآبیای سیستم آبیاری قطره ای به علت اربرد موثر آب و نیروی ارگر دارای مزایای آگرونومیی ، آگروتنیی و اقتصادی منحصر به فرد است هزینه نسبتا بالا ، گرفتگی قطرهتفاوت آبیاری بارانی و قطره ای پرتو ماشین سازان ایلیا معایب آبیاری قطره ای هزینههای نصب و نگهداری نصب و نگهداری سیستمهای آبیاری قطرهای هزینههای بالایی دارد و نیاز به دانش فنی دارد مشکلات فنیسیستمهایانواع روشهای آبیاری معایب و مزایا بارمان تجهیز انواعروشهایآبیاری در این روش آبیاری، آب توسط نیروی ایجاد شده توسط سیستم پمپاژ یا اختلاف ارتفاع در لوله ها به صورت تحت فشار جریان دارد روش های آبیاری تحت فشارمعرفی سیستم آبیاری بارانی و انواع آن ویسپار آموزش و مقالات وبلاگ آبیاری ویسپارآبیاری بارانی را بیشتر برای محصولاتی با کشت ردیفی و همچنین درختان توصیه میکنند با این وجود آبپاشهای بزرگ برای آبیاری محصولات حساس مانند کاهو مناسب نیستند،مزایا و معایب آبیاری بارانی میهن کشت کشاورزی چنانچه شدت بارش بیش از سرعت نفوذ باشد در سطح مزرعه رواناب ایجاد شده و راندمان آبیاری کم خواهد شد به طور کلی آبیاری به روش بارانی را در اغلبآبیاری قطره ای و محاسن و معایب آن صرفه جوئی در میزان آب و هزینهها آبیاریقطرهایومحاسنومعایبآننمکها در سطح خاک تجمع یافته و خطر بالقوه ای برای گیاه فراهم می سازد زیرا بارانهای سبک املاح را به ناحیه ریشه گیاه منتقل می سازد بنابراین ، وقتی بعد از دورهمعرفی آبیاری تحت فشار به عنوان روشی نوین در آبیاری مزایاآبیاریتحتفشار همان طور که گفته شد در روش آبیاری قطره ای آب بر روی سطح خاک پخش می شود در حالی که در روش آبیاری تحت فشار بارانی آب روی گیاهان پاشیده می شود و درانواع روشهای آبیاری زمینهای کشاورزی جریب، نرمافزار کشاورزی هوشمند مقالات جریب را بخوانید برای مثال هزینه زیاد، فرسودگی تجهیزات مورداستفاده، عدم امکان پیادهسازی در شکل نامناسب زمین، کمبود کمکهای بلاعوض دولتی و خرده مالکی از معایب آنآبیاری بارانی زمین کشاورزی و تاثیرات آن نوار تیپ آبیاریبارانیزمینکشاورزیوتاث معایب هدررفت آب از اثر باد در صورت وجود باد قوی، بخشی از آب ممکن است به دلیل تبخیر و هدررفت به سایر مناطق منتقل شود مشکل در آبیاری برخی از آبار باران آبیاری بارانی خلاصه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting