ديكشنري فارسي به گرجي ايفون

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديكشنري فارسي به گرجي ايفون) - دانلود

ديكشنري فارسي به گرجي ايفون

دشنر فارس به گرج افون جستجو مترجم ترجمه از فارسی به گرجی بهسرعت کلمات و عبارات را بین انگلیسی و بیش از ۱۰۰ زبان ترجمه کنید افون افون تا از بهترین کلمات کاربردی گرجی با معنی فارسی چرب زبان زبانگرجی واژگانزبانگرجی اگر قصد سفر به گرجستان یا یادگیری زبان گرجی را دارید، این مقاله را از دست ندهید ما ترجمه چندین کلمه و عبارت مهم گرجی را به شما آموزش زبان گرجی برای اندروید توسط سلام بخش آموزش زبان گرجی خوش آمدید هوشمند اندرویدی با سالواتورز تماس بگیرید این فایل خواندنزبان گرجی فروشگاه کتابهای آموزش زبان اٌکتاب زبانگرجیخرید کتاب آموزش زبان فارسی برای خارجی ها آموزش دوره مقدماتی و پیشرفته ویدئویی زبان گرجی در سه ماه با روزی دقیقه گوش کردن به هر درس دانا دیکشنری انگلیسی به فارسی دانادیکشنریانگلیسیبه دانا دیکشنری انگلیسی به فارسی دانا دیکشنری انگلیسی به فارسی گرج گرجآموزش زبان گرجی قسمت اول آپارات کاربری بهتر وارد شوید ورود به آپارات آپارات در موبایل پشتیبانی بلاگ آپارات قوانین درآمدزایی بررسی و تحلیل سیر فرهنگ گرجی در ادب فارسی به معنای بیا بیا در زبان فارسی استحکیم نظامی از سویی بسیاری از واژگان فارسی نیز وارد زبان گرجی خرید اقساطی گوشی آیفون نهالستان نمایندگی گوشیفارسی گرجستان مترجم برنامهها در فارسی گرجستان برنامه مترجم رایگان و آسان برای استفاده شما می توانید متن و حروف را از فارسی به گرجستان و از گرجستان به فارسی به عقب ترجمه کنید افون افونجامعترین دیکشنری آنلاین فارسی به گرجی با لغت فن تریکس دیکشنری آنلاین فارسی به گرجی توسط وب سایت فن تریکس و به یاد و پاس زحمات نویسنده و مترجم بزرگ گرجی الکساندر الرداشویلی و همچنین برای کمک به حفظ و گسترشدفتر تخصصی ترجمه زبان گرجی این سامانه به حول و قوه الهی بصورت دفتر اینترنتی ترجمه در حوزه تخصصی زبان گرجی شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر آمادگی ارائه خدمات ترجمه ای گرجی به فارسی و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting