دیتابیس دیکشنری کردی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیتابیس دیکشنری کردی) - دانلود

دیتابیس دیکشنری کردی

دیتابیس دیکشنری کردی سورانی ویکیپدیا، دانشنامه آزاد سورانیسورانی سۆرانی ، یا کردی میانی کوردیی ناوهندی یکی از گویشهای زبان کردی است سورانی کردی میانی تبار زبانهایهند ودیکشنری فارسی و انگلیسی برنامهها در دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی آفلاین متشکل از دیتابیس غنی با بیش از ۲۵۰ هزار لغات مختلف در حوزههای عمومی و تخصصیدیکشنری آکادمی آیلتس مهدی فکاری یکی از مهم ترین این دیکشنری ها نسخه دیکشنری معاصر لانگمن هستش این دیکشنری توضیحات بسیار کاملی در خصوص هر اپ دیکشنری جامع و کامل اندروید برنامه اندروید دیکشنری این دیکشنری هوشمند را می توان به عنوان بهترین راه برای ترجمه و یادگیری میلیون ها لغت و عبارت دانست دیتابیس عظیم به کار رفته در آن کاربران را از هرگونه برنامهدیتابیس دیکشنری زبان انگلیسی دانلود بانک اطلاعات ترجمه دانلود بصورت لینک مستقیم قابل اجرا در تمامی سیستم ها برای دانلود دیتابیس دیکشنری زبان انگلیسی دانلود بانک اطلاعات ترجمه انگلیسی به فارسی روی لینک زیردیکشنری کامل و جامع به همراه دیتابیس شهر سخت افزار دیکشنریکامل بیشترین دغدغه افرادی که زبان انگلیسی رو یاد میگیرن داشتن یه دیکشنری خوب و جامع که جنبه های متفاوت زبان رو دربر بگیره ستدانلود بانک اطلاعاتی دیکشنری عربی به انگلیسی و بالعکس پین سون دانلود هایک فایل فشرده شامل دو بانک اطلاعاتی دیکشنری عربی به انگلیسی و بالعکس به طور مجزا در دو فرمت اندروید و اکسس که به سادگی قابل تبدیل به دیگر فرمتهادیتابیس چیست چگونه دیتابیس بسازیم وبکده پایگاه داده یا به مجموعهای از اطلاعات دارای ساختار منظم و سازمانمند میگوینددیتابیس میتواند تعداد زیادی از مستندات را در خود در فضای کم ذخیرهدیکشنری تخصصی معنی به فارسی ترجمه البرز نتایج برای معنی فارسی پیشنهاد شما چیست این اصطلاح تخصصی مربوط به رشته مهندسی امپوتر است اصطلاحات انگلیسی مشابه با واژه تخصصی و معنیدیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید این دیکشنری از که یکی از بهترین دیکشنری های پلتفرم ویندوز موبایل می باشد نیز پشتیبانی می کند و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting