فرهنگ لغت دهخدا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(فرهنگ لغت دهخدا) - دانلود

فرهنگ لغت دهخدا

فرهنگ لغت دهخدا لغتنامه دهخدا کامل برنامهها در لغتنامه دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی است این لغتنامه، بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبر دهخدا است، که بیش از ۴۰ سال از عمر او صرفمسسه دهخدا ویکیپدیا، دانشنامه آزاد مسسهدهخدامسسه لغتنامه دهخدا نخستین سازمان در ایران است که برای تلیف فرهنگ لغت یا واژهنامه تسیس شدهاست و از سال ۱۳۸۶ بهدلیل وحدت هدف علمی و نیز وحدت اداری وکتاب فرهنگ لغت دهخدا اثر علی اکبر دهخدا مجموعه جلدی دی بوک فرهنگلغتدهخداکتاب فرهنگ لغت دهخدا مجموعه ای است جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی که در ۱۶ جلد ارایه شده است کتاب لغت نامه دهخدا، بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبرنسخه آنلاین لغتنامه دهخدا در وبگاه جدید مسسه دهخدا و مرکز بینالمللی نسخهآنلاینلغتنامهدهخدادروبگا مسسه لغتنامه دهخدا بهعنوان نخستین سازمان در ایران برای تلیف فرهنگ لغت یا واژهنامه در سال ۱۳۲۴ و مرکز بینالمللی آموزش زبان فارسیتاریخچه و انواع لغتنامهها و فرهنگهای واژگان زبان فارسی دیجیکالا مگ خانه کتاب و ادبیات واژهنامه، فرهنگ، دیکسیونر به فرانسوی یا دیکشنری به انگلیسی یا گاهی لغتنامه یا فرهنگ لغت یا فرهنگ واژگان، کتابی است که در آن معانیدانلود مستقیم لغت نامه دهخدا کامل فرهنگ هوشمند با تلفظ نسخه برنامه اندرویدفرهنگ لغات دهخدا کامل، شامل شرح و معنی واژگان آثار ادبی و تاریخی زبان فارسی است حدود نیمی از واژه نامه دهخدا فرهنگ لغت دهخدا، لغات با معنی و شاهد و نیمنگاهی به چگونگی شکل گیری واژه نامه دهخدا لغت نامه دهخدا اولین لغت نامه جامع زبان فارسی است که شامل معنی و کاربرد میلیون ها واژه و اصطلاح در این زبان است علی اکبر دهخدا حدود ۴۰ سال انتشار فرهنگ لغت دهخدا متوقف نمیشود خبرگزاری مهر انتشارفرهنگلغتدهخ مسسه لغتنامه دهخدا و مرکز بینالمللی آموزش زبان فارسی از لحاظ قانونی و اخلاقی به نام دهخدا است اما فعالیتهای این مسسه تا حدی از این مهمدانلود برنامه موبایل فرهنگ لغت دهخدا موبایل برنامه کتاب و کتاب خوان معنی کلمات از فرهنگ لغت دهخدا، تنها با تایپ کلمه موردنظر و کلیک کردن روی دکمه جستجو بلافاصله ظاهر می شود و نیازی به گشتن در صفحات فراوان کتابدانلود فرهنگ لغت دهخدا به تفکیک حرف برای نسخه برای اندروید لغتنامهیدهخدا این لغتنامه توسط مرکز تحقیقات رایانهای قائمیه اصفهان برای گوشیهای همراه آندروید طراحی شده است معنی کلمات از فرهنگ لغت دهخدا، تنها با

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting