سورس لغت دهخدا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سورس لغت دهخدا) - دانلود

سورس لغت دهخدا

سورس لغت دهخدا لغتنامه دهخدا ویکیپدیا، دانشنامه آزاد لغتنامهدهخدالغتنامه دهخدا یا واژهنامه دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی است این واژهنامه بزرگترین و مهمترین اثر علیاکبر دهخدا است، که بیش از ۴۰ سورس سورسترجمه کلمه به فارسی دیکشنری انگلیسی بیاموز انگلیسی به فارسیمعنی و ترجمه کلمه انگلیسی به فارسی، به همراه مثال، تلفظ آنلاین و توضیحات گرامری منبع اسم خبررسان اسمربات تلگرام زبان انگلیسی و نحوه استفاده از آن سون بات معرفیرباتزبانانگلیسی چت و مکالمه درمورد هر موضوعی ترجمه واژگان یا پرسش و پاسخ ارسال تمرین برای کاربر معنی کلمات در یک جمله انگلیسی ، همراه با ویس برایافزونه فرهنگ لغت فارسی هم صدا با معین ژاکت بیش از پانزده سال است که به تدریس ادبیات فارسی مشغولم هستم و در طی این سالهایی که گذشت به خوبی فهمیدم که فرهنگ لغتها نقش بسیار مهمی را در حفظ مفاهیمدیتابیس فرهنگ لغت نامه دهخدا ناب فایل تات بلاگ دیتابیسفرهنگلغتنامهد تازه ترن مطالب قالب پاورپوینت برداشت کشاورزی اسکریپت سورس کد مدیریت آزمایشگاه اسکریپت مبدل آنلاین اسناد و فایل ها بایگانیلغت نامه دهخدا حرف ث کتابخانه دیجیتالی تبیان سورس تلیف کرد شروح چند بر ثمره نوشته اند مانند شرح ابی یوسف الاقلیدسی و شرح ابی محمدالشیبانی و شرح ابی سعیدالثمالی و شرح ابن طبیب الجاثلیقی السرخسی و شرحاموزش کدبازان کدستان اموزشفروش سورس ربات تلگرامی شبیه ملوبات ملوبیت یا اهنگیفای اموزش فروش سورس ربات تلگرامی شبیه ملوبات فروش سورس فرهنگ لغت دهخداحدیث بزرگان و با قابلیتبایگانیهای سورس فرهنگ لغت معین برای اندروید استودیو هیروتک سورسفرهنگلغتمگروه هیروتک در سال با هدف ارائه فایل های دانلودی و آموزش های مفید آندروید فتوشاپ و نرم افزار های کامپیوتری دیگر پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با قیمت هایپرسشهای متداول گنجور معنی کلمهای که در محل زندگی نسخهنویس رواج معنی است که این مستندات خاصی ندارد و امکان ارائه راهنمایی و آموزش روی آن نیز وجود ندارد اما سورسدیتابیس کامل لیست لغات فارسی همراه معانی فرهنگ لغتنامه دیتابیسفرهنگ لغت دهخدا، یا همان فرهنگ فارسی دهخدا، یکی از مهمترین و جامعترین فرهنگنامههای زبان فارسی است این فرهنگ از سوی علیاصغر دهخدا تهیه شده و برای اولین

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting