فرهنگ جامع دهخدا اندروید

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(فرهنگ جامع دهخدا اندروید) - دانلود

فرهنگ جامع دهخدا اندروید

فرهنگ جامع دهخدا اندروید معرفی و دانلود بهترین فرهنگ لغتها کتابراه کتابهای ادبیاتدانلود و مطالعهی بهترین فرهنگ لغتها با موضوعاتی مانند دانلود فرهنگ لغت جامع فارسی، دانلود فرهنگ لغت معین و دهخدا، دانلود لغت نامه دهخدا، دانلود دانلود فرهنگ لغت دهخدا به تفکیک حرف برای نسخه برای اندروید لغتنامهیدهخدا این لغتنامه توسط مرکز تحقیقات رایانهای قائمیه اصفهان برای گوشیهای همراه آندروید طراحی شده است معنی کلمات از فرهنگ لغت دهخدا، تنها با تایپ جامع جامعلغتنامه دهخدا کامل لغتنامهدهخداکامل لغتنامه دهخدا کامل فرهنگ لغت نامه دهخدا لغتنامه دهخدا کتابی جامع شامل شرح و معنی واژگان زبان فارسی است لغتنامه دهخدا معنی، تفسیر، و اندروید اندرویددیکشنری فارسی به فارسی این بخش شامل فرهنگ فارسی، لغت نامه دهخدا، فرهنگ معین، فرهنگ فارسی عمید، فرهنگ سره و همچنین فرهنگ مترادف ها و متضادها تلیف فرج الله خداپرستی و برگرفته ازدانلود فرهنگ لغت دهخدا برای کامپیوتر یاشا فایل قابلیت اجرا در تمامی سیستم کامپیوتری ویندوز و موبایل اندروید قابلیت ویرایش بعد دانلود ارایه دهنده وبسایت یکتا فایل شناسه تصویر یاشامعرفی بهترین دیکشنری های آلمانی آلمانی به فارسی، آلمانی به آلمانی معرفیبهتریندیکشنریهایآل این فرهنگ لغت آلمانی به فارسی بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی اندروید و آیفون می باشد همچنین این مترجم یک دیکشنری فارسی به آلمانی نیز است قابلیت ترجمه از طریقمعرفی ۴ اپلیکیشن و وبسایت فرهنگ لغت فارسی اپلیکیشن و نرمافزار جدولیاب همانطور که از نامش پیداست، بیشتر برای زمانی به کمکتان میآید که جدول حل میکنید و سر یک سری از پرسشها میمانید این فرهنگ لغت با هدفتا از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و انگلیسی مطالب و دانستنی ها اندروید و معرفی کنیم کتابهای فرهنگ لغت زبان که حتی در اندازه زبانآموزان در سطوح و که دنبال یک دیکشنری فرهنگ لغت کتابخانه دیجیتال بازار کتاب قائمیه کتابخانه جامع دیجیتال قائمیه مرکزی برای نشر کتب الکترونیکی در بستر اینترنت، کامپیوتر، تبلت و موبایل در سیستم عامل های اندروید، آی او اس و ویندوز لغتنامه دهخدا، اولین لغتنامه مدرن ایران در آبادیس ایسنا بازار خبر بازار فرهنگ را ملزم به پرداخت هزینهی کامل چگونگی استفاده از لغتنامه دهخدا در سامانهی جامع آبادیس از این لغتنامه میتوانید در دیکشنری اندروید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting