دیتابیس رایگان عربی به فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیتابیس رایگان عربی به فارسی) - دانلود

دیتابیس رایگان عربی به فارسی

دیتابیس رایگان عربی به فارسی جایگزین کردن حروف فارسی با عربی راکت حل مشکلات و ارورهای برنامه نویسی با سلام و وقت بخیر می خوام تمام درخواست های که به دیتابیس ارسال میشه، اول حروف فارسی با حروف عربی مثل ی جایگزین بشهدیتابیس لغات و اصطلاحات عربی به فارسی فروشگاه فایلهای دیجیتال دانلود هادیتابیس اصطلاحات و لغات عربی به فارسی متشکل از هزار رکورد منحصربفرد می باشد که در آن می توانید لغات،اصطلاحات و عبارات عمومی و تخصصی به زباندیتابیس ترجمه فارسی قرآن مکارم شیرازی به فرمت تکست فورکیا دیتابیسترجمهفارسیقرآ فروشگاه جزوات و فایلهای کاربردی و آموزشی پزشکی،آزمایشگاهی،کامپیوتری و زبان انگلیسی اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و دیتابیس کامل قرآن ربات ختمو دیتابیسکاملقرآن یک دوره کامل قرآن به زبان عربی دو دوره تفسیر المیزان و نمونه دیتابیس مشخصات سوره ها دوره ترجمه فارسی قرآن کریم یک دوره ترجمه انگلیسی قرآنترجمه عربی به فارسی دیکشنری آبادیس مترجم عربی به فارسی و مترجم فارسی به عربی با تلفظ ترجمه آنلاین آبادیس دیتابیس دیتابیسمترجم عربی به فارسی برای اندروید دانلود رایگان پاتوق یو تگ های مطالب با کمک این اپلیکیشن قادر به ترجمه زبان زنده دنیا به زبان فارسی به شکل آنلاین خواهید بود زبان فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی،مشکلات فارسی زبانان برای کار با دیتابیس ویرگول مشکلاتفارسیزبانانبرایکاربادیتا به کاراکتر های عربی و آلوده بشه هر فارسی رو که میخواید در دیتابیس ذخیره کنید رو کنترل کنید برای اطمینان کاراکتر های عربی رو به فارسی تبدیل کنیدترجمه خدمات واژهها، عبارتها، و صفحههای وب را بدون هزینه بین زبان فارسی و بیشاز ۱۰۰ زبان دیگر فورا ترجمه میکند دیتابیس دیتابیسدانلود برنامه عربیمکالمه صوتیدیکشنری تصویری برای اندروید برنامهها آموزشی رایگان نصب و تست کرده سپس در صورت تمایل اقدام عربی در ایران می باشد اپلیکیشن واژگان شامل قسمت موضوع بندی شده به همراه تصویر و تلفظ و معنای فارسی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting