دیتابیس عربی به فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیتابیس عربی به فارسی) - دانلود

دیتابیس عربی به فارسی

دیتابیس عربی به فارسی دتابس کامل قرآن دانلود بانک اطلاعاتی قرآن همراه متن عرب با ترجمه دتابس کامل قرآن دانلود بانک اطلاعاتی قرآن همراه متن عرب با ترجمه فارسی و تفسر جزییات در مورد فایل دانلودی فرمت فایل قابل ویرایش بعد دانلود معنی تخصصی در دیکشنری آبادیس فارسی، عربی و همچنین بیست دیکشنری تخصصی با تلفظ انگلیسی و آمریکایی، ترجمه مخفف و کلمات اختصاری، مترجم آنلاین متن، لغتنامه دهخدا، فرهنگ معین، فرهنگ فارسیتبدیل کلمه ی عربی به فارسی در راکت حل مشکلات و ارورهای برنامه نویسی با سلام و احترام من از و دیتابیس استفاده میکنم ، مشکلی که دارم اینه که برای جستجوی کلمات فارسی در که به صورت بهجستجو در متون عربی در دیتابیس بی ارتباط به دوره تاپ لرن جستجودرمتونعرب عربی فتحه کسره به عنوان کاراکتر شناخته میشه و نتیجه سرچ کلمات حرکت دار رو نمیاره و فقط کلماتی که بدون حرکت و فارسی هستند رو میاره از شرطتبدیل ی و ک عربی به فارسی در توسط پیدا کردن تمام فیلدهای متنی تمام جداول دیتابیس جاریتبدیل ی و ک عربی به فارسی در رادوو مشکلی که در سایتم دارم اینه که کاربران، مخصوصا کسانی که با قصد پر کردن فرمی توی سایت را دارند اگر کیبورد عربی داشته باشند، ی و کترجمه عربی به فارسی آبادیس ایرانیان ترجمه عربی به فارسی آبادیس کابران عزیز وبسایت ایرانیان برای شما یک مطلبی درباره ترجمه عربی به فارسی آبادیس آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ماترجمه کلمه به فارسی دیکشنری انگلیسی بیاموز انگلیسی به فارسی پایگاه داده ماهانه بهروزرسانی میشوددیتابیس برنامه نویسی عربی به فارسی فایل سحرآمیز دانلود دیتابیس عربی به فارسی دیتابیس لغت عربی به فارسی دیتابیس برنامه نویسی عربی به فارسی لیست لغات عربی به فارسی دیتابیس فارسی به عربی ت اگر پسمشکلات فارسی زبانان برای کار با دیتابیس ویرگول مشکلاتفارسیزبانانبرایکاربادیتا به کاراکتر های عربی و آلوده بشه هر فارسی رو که میخواید در دیتابیس ذخیره کنید رو کنترل کنید برای اطمینان کاراکتر های عربی رو به فارسی تبدیل کنید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting