دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ) - دانلود

دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ

دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ بهترین برنامه دیکشنری انگلیسی به فارسی برای آیفون و آیپد مطمئنا همهی ما با دیکشنری سر و کار داریمدر این مطلب قرار است چند تا از بهترین دیکشنریهای انگلیسی به فارسی موجود در اپ استور آیفون را بهلغت های اساسی انگلیسی به فارسی با ترجمه مثال تلفظ و توضیح لغت های اساسی انگلیسی به فارسی با ترجمه مثال تلفظ و توضیح لغت دانلود برنامه دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس مایکت برنامهها آموزشی دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و آیدیکشنری دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس و آموزش زبان انگلیسی به تلفظ های با کیفیت تر کافیست به اینترنت متصلدیکشنری لغات پر کاربرد برای سطح مبتدی با تلفظ و معنی در این ویدیو می توانید اصطلاحات و لغات انگلیسی را با تلفظ عالی بیاموزید با این ویدیو های آموزشی میتوانید فلم های انگلیسی را بفهمید و در معرفی ۵ تا از بهترین دیکشنری آنلاین انگلیسی اتیچر به راحتی با ساختارهای گرامری و واژگان زبان انگلیسی آشنا شوند تلفظ صحیح ارائه و یک فست دیک دیکشنری آنلاین انگلیسی به فارسی به زبان فارسیکتاب دیکشنری انگلیسی به فارسی آریان پور سایز کوچک دیجی کالا کتابد نویسنده دکتر منوچهر آریان پور کاشانی ناشر جهان رایانه شابک ۹۷۸۹۶۴۶۷۱۵۵۶۱ موضوع دیکشنری انگلیسی به فارسی فرهنگ لغت ردهبندی کتاب دایرهالمعارف بهترین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی را بشناسید لینک دانلود معرفیبهتریندیکشنریانگلی ویژگیهای عمومی یک دیکشنری آنلاین مثل سرچ پویا، تعریف کلمه، تلفظ صوتی، مترادف و متضاد، اصطلاحات و کاربردهای مختلف را با مثالهای زیاد دارددانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس از صفر تا بینهایت دانلود ها آموزش زبان انگلیسیدیکشنری انگلیسی به فارسی شامل ۱۰ هزار لغت پرتکرار زبان انگلیسی است این دیکشنری شامل سادهترین و مقدماتیترین لغات انگلیسی تادانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ برای اندروید آفلاین دانلوددیکشنریانگلیسیبهفارسیدیکشنری انگلیسی به فارسی که در اینجا لینک دانلود مستقیم آن را برای شما قرار دادهایم به صورت آفلاین در همهی سیستمهای اندروید قابل استفاده است تلفظ کلماتکلمات انگلیسی با معنی فارسی با تلفظ جهت خرید محصولات آموزشی و غیره به این سایت ما کنید برای ادامه این آموزش و بیش از ترابایت آموزش به بخش کانال وی آی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting