دانلود مفاتیح الجنان با صدا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود مفاتیح الجنان با صدا) - دانلود

دانلود مفاتیح الجنان با صدا

دانلود مفاتیح الجنان با صدا دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان ضیاالصالحین مفاتیح الجنان آندروید شامل متن کامل ادعیه، اعمال، زیارات، ملحقات و حاشیه این کتاب شریف بهمراه ترجمه، علامات وقف و صوت است با عنایات حضرت حقدانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای ویندوز این مجموعه، با دقت ویژه ای که مولف آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشته، از معتبرترین کتب و ادعیه، گردآوری شدهاست در مدت کوتاهی، ایندانلود نسخه جدید قویترین نرم افزار موبایل مفاتیح الجنان صوتی دانلود برای استفاده از صوت کافی است با گوشی همراه خود به اینترنت متصل شوید و صوت بخش مورد نظر را دریافت نمایید نسخه کلات مفاتح الجنان شامل صدا صدادانلود مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم عصر هامون دانلودمفاتیحالجنانص نرم افزار پرطرفدار مفاتیح صوتی باب النعیم به نوعی برادر قرآن صوتی حبل المتین محسوب می شود، که مورد توجه کاربران دستگاه های آندرویدی واقع شده صدا صدااین برنامه چه امکاناتی دارد باب النعیم با امکانات و قابلیت های ذیل به صورت رایگان ارائه گردیده است کلیات مفاتیح الجنان به همراه ترجمه و صوت امکان استفاده از صوت چندین مداح در ادعیه و زیارات معروفه صدا صدامنتخب مفاتیح الجنان موبایل دارالقرآن الکریم اصفهان نرمافزار منتخبمفاتیحالجندوستانی که قبلا نرم افزارجداگانه هر دعا را نصب و صوت را دانلود کردند دیگر نیازی به دانلود صوت دعای مربوطه نیست در این نرم افزار سعی شده تا از نظرات قبلی شمادانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا یاشا فایل کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره دانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرماییددانلود مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم برای اندروید پاتوق یو موبایل نرم افزار اندروید امکان شرکت در ختم ذکر به شکل آنلاین نیز وجود داشته و می توانید در متن برای خود به شکل نامحدودی یاد آور اضافه کنید اعمال روزانه مطابق با تقویممفاتیح الجنان مفاتیح الجنان دعاها، زیارات و احکام دینی با مفاتیح الجناندانلود نرم افزار موبایل مفاتیح الجنان ، با گرافیک زیبا به صورت جاوا دانلودنرمافزارموبایلمفانرم افزار مفاتیح الجنان شامل متن کامل ادعیه، اعمال، زیارات، ملحقات و حاشیه این کتاب شریف است نرم افزار مفاتیح الجنان یکی از نرم افزارهای پرطرفدار موسسه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting