دانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا) - دانلود

دانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا

دانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا دانلود مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم برای اندروید پاتوق یو موبایل نرم افزار اندروید مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم توسط برنامه نویسان بومی برای تقویت دین و مذهب توسعه داده شد و هم اکنون بیشتر از میلیون نفر این برنامه را بربرنامه اندروید مفاتیح الجنان صوتی چارخونه پلاس مفاتیح الجنان صوتی حجم ۹۷۵ مگابایت تغییرات نسخه زیبا سازی طرح گرافیکی و دیزاین کاربری از این مجموعه بیشتر برنامه های مشابه مفاتیح الجنان عربی دانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا یاشا فایل کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره دانلود مفاتیح الجنان برای اندروید با صدا آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرماییددانلود مفاتیح الجنان برای گوشی با سیستم عامل آندروید سراج اندیشه دانلودمفاتیحالجنانبرابرنامه ی مفاتیح الجنان برنامه ای است که به کمک آن می توان از همیشه و هرجا یک نسخه ی همراه از مفاتیح را در گوشی آندرویدی خود داشته باشیدمعرفی و دانلود رایگان کتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی کتابراه دین و آیین نهج البلاغه و ادعیه این کتاب کاملترین نسخه پی دی اف مفاتیح الجنان با ترجمه فارسی به صورت زیر نویس می باشد این نسخه برای علاقمندان معارف اسلامی به صورت رایگان تهیه شده استدانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای موبایل اندروید دانلود برنامه اندروید مذهبیمفاتیح الجنان آندروید شامل متن کامل ادعیه، اعمال، زیارات، ملحقات و حاشیه این کتاب شریف بهمراه ترجمه، علامات وقف و صوت است بهره مندی از ترجمه، دستیابی به صوت،دانلود جدیدترین و کاملترین نرم افزار مفاتیح آی او اس یکی از ارزشمندترین و بهترین نرم افزارهای مذهبی مفاتیح الجنان می باشد که برای گوشی های اندروید و آیفون بصورت کاملا رایگان عرضه شده است مفاتیح الجنان کامل شیخ عباس قمی صوتی آپارات مفاتیح الجنان کامل شیخ عباس قمی به صورت صوتی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت همراه با ترجمه فارسی برای دریافت این برنامه به مفاتیح الجنان مبین موبایل مفاتیحالجنانبهره مندی از ترجمه، دستیابی به صوت، امکان بزرگ نمایی و ایجاد فهرست شخصی از مشخصات این نرم افزار پرطرف دار موسسه مبین موبایل است برای استفاده از صوت کافی است با

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting