برنامه نویسی مفاتیح الجنان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(برنامه نویسی مفاتیح الجنان) - دانلود

برنامه نویسی مفاتیح الجنان

برنامه نویسی مفاتیح الجنان دانلودمفاتیح الجنان برای موبایل نرم افزار با زبان برنامه نویسی تهیه شده و قابل نصب بر روی انواع گوشی های موبایل است عملکرد مستقل برنامه برای نمایش و تایپ زبان فارسی پشتیبانی از زبانشیرازه کتابخانه قرن ۳ مفاتیح الجنان فارسی متن کامل برنامه شیرازه درباره کتاب مفاتیح الجنان، نوشته شیخ عباس قمیمعرفی و دانلود رایگان کتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی کتابراه دین و آیین نهج البلاغه و ادعیه مفاتیح الجنان مجموعهای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها است که به باور شیعیان از طرف پیامبر اسلام و ائمه شیعیان صادر شده و توسطکتاب مفاتیح الجنان در نشست صد کتاب ماندگار قرن بررسی شد در واقع در دوره ای که ساده نویسی باب نبوده ایشان با تعهد و توجه کامل از نگارش مطالب معلق و پیچیده دست کشیده اند و به زبان ساده برای فهم اقشاردانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای جاوا دانلودنرمافزارمفا دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای جاوا را در زبان برنامه نویسی کامپایلر و مفسر کامپوننت و دانلود موبایل دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای جاواچاپ مفاتیح برای اموات خدمات چاپ یادبود برای اموات چاپمفاتیحیعکس نوشته تسلیت وبلاگ درباره ما منوی محصولات کتاب منتخب مفاتیح الجنان مادرم کد منتخب مفاتیح مفاتیح برای اموات، چاپ مفاتیح برای یادبود، مفاتیحامکان دانلود نسخه سوم نرم افزار مفاتیح الجنان فراهم شد امکاندانلودنسخهسومناز ویژگی های نرم افزار مذهبی مفاتیح الجنان ۳ می توان به قابل نصب بودن این نرم افزار بر روی گوشی های تلفن همراه، تهیه شده با زبان برنامه نویسی جاوا و امکاندانلود مفاتح الجنان نسخه و صحیفه سجادیه ویژه موبایل سراج اندیشه نرم افزار با زبان برنامه نویسی تهیه شده و قابل نصب بر روی انواع گوشی های موبایل است از آن جا که این نرم افزار به صورت رایگان ارائه شده است، شمامفاتیح الجنان شیرازه ۳ برنامه شیرازه در فصل جدید، به کتابهای تاثیرگذار قرن چهاردهم ایران میپردازد سام فرزانه تهیهکننده این برنامه در این قسمت به بررسی مفاتیحمنتخب مفاتیح الجنان کد مجموعه های نفیس لطفا کد صفحه یادبود انتخابی و کد شعر یا متن مورد نظر حتی شما میتوانید شعر و متن دلخواه خود را در این فیلد وارد بفرمایید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting