ديتابيس هاي دیکشنری انگلیسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديتابيس هاي دیکشنری انگلیسی) - دانلود

ديتابيس هاي دیکشنری انگلیسی

دتابس ها دیکشنری انگلیسی تا از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و انگلیسی مطالب و دانستنی ها دیکشنری زبان انگلیسی کمبریج، بخشی به نام جدول افعال بیقاعده دارد که برای مرور سریع این نوع از افعال و بهخاطر سپردنشان استفاده میشود اگربرچسب دیکشنریموبایل دانلود دیکشنریموبایل هم نسخه ی فارسی شده هست وهم نسخه به روز انگلیسی برای استفاده از دیتابیس های پایین باید باید دیکشنری های بالا را دانلود کنید آموزش زبان حمیددانلود برنامه دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید مایکت برنامهها کتاب برنامه لغات فارسی و انگلیسی رو بصورت آفلاین و از طریق دیتابیس معنی میکنه و اگر به اینترنت متصل باشید میتونید از هر زبانی به هر زبانی معانی لغلت را ازدیتابیس فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی محتوای آموزشی بانک اطلاعاتیواژهنامه گاه به فهرست واژه هایی در در انتهای کتاب ها میآیند گفته میشود که معادل واژه ی در زبان بین المللی انگلیسی است این دیتابیس که تحت سیستمکانال تخصصی دیکشنری دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کامل خطا های رایج در انگلیسی لانگمن دیتابیس پایگاه داده های دیکشنری ها است دیتا بیس های دیکشنری های مورد نظر کاربر بایددانلود دیتابیس دیکشنری معتبر برای پاپیروس در فرآیند یادگیری هر زبان جدیدی داشتن یک دیکشنری یا لغت نامه ی بی نقص که بتواند تمامی نیازهای شما از یافتن معانی لغت های عمومی، اصطلاحات و افعال عبارتی گرفته تادانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید یاس دانلود دانلوددیکشنریانگلیسیب دیکشنری قدرتمند و محبوبی می باشد که که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این برنامه دیتابیس های قوی در داخل خود داشته و به همین سبب دارایبرنامه دیکشنری هوشمند فونیکس دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات دیکشنری سریع و باهوش فونیکس با امکانات پیشرفته و طراحی متریال رایگان و بدون تبلیغ دارای دیتابیس آفلاین با بیش از ۱۴۰۰۰۰ لغت انگلیسی و دانلود دیکشنری قدرتمند اندروید نرمافزارها دانلود دیکشنری قدرتمند اندروید کاملترین دیتابیس آفلاین این اپلیکیشن قدرتمند امکان تلفظ صوتی به لهجه هایدیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای دیوایس های اندروید است که با پشتیبانی کامل خود از زبان پارسی و دارا بودن یک دیتابیس

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting