ترجمه قرآن با صدای گویندگان معروف

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ترجمه قرآن با صدای گویندگان معروف) - دانلود

ترجمه قرآن با صدای گویندگان معروف

ترجمه قرآن با صدای گویندگان معروف پکیج ترجمه گویای قرآن با صدای اسماعیل قادرپناه آپارات سایت تنها نماینده قانونی فروش انواع پکیج های ترجمه قرآن با صدای استاد اسماعیل قادرپناه میباشد برای تهیه این محصول ترجمه قرآن کریم به زبان دری تلاوت کننده قاری برکت الله سلیم و ترجمه قرآن کریم به زبان دری تلاوت کننده قاری برکت الله سلیم و گوینده ترجمه آقای عمر خطاب تلاوت سوره مریم با ترجمه دری قاری برکت الله سلیم معروف معروفقرآن با ترجمه فارسی با صدای گویندگان مشهور کشور بلاگ فلش تک با ترجمه فارسی با صدای گویندگان مشهور کشورقرآن با ترجمه فارسی با صدای گویندگان مشهور کشور معروف اسماعیل مهدی گویا افتاب کریم صوتی خرید ترجمه کل ایبرنامه اندروید پارس هاب معجزه شامل تلاوت و ترجمه قرآن حکیم می باشد که با ترجمه استاد طاهره صفارزاده و صدای گویندگان مشهور فارسی زبان ایران است این محصول به صورت و و دانلود معروف معروفترجمه قرآن با صدای دوبلور معروف فیلم خبر فارسی ترجمه ای در دنیا نمی تواند آن چیزی را که در قرآن آمده، بیان کند یعنی بلیغ ترین و عمیق ترین ترجمه ها حتی از سعدی و حافظ و سایر مترجمان نمی توانددانلود ترجمه شنیداری قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان علی ملکی صوت مذهبی قران قرآن کریم به بیش از زبان زنده دنیا ترجمه شده است همچنین از سالیان دور مترجمان بزرگی، قرآن را به زبان فارسی ترجمه کردهاند ما میخواهیم سوره مائده ترجمه فارسی قرآن کریم با صدای بهروز رضوی سوره مائده پنجمین سوره و از سورههای مدنی قرآن است که در جز ۶ و ۷ قرآن جای دارد این سوره به سبب آنکه از مائده آسمانی و نزول آن به درخواست به گویندگی ترجمه قرآن افتخار میکنم گفتگو با خدا با جادوی صدا فرهنگ و جامعه دین و آیین دوبلور شناخته شده سینما و تلویزیون گفت گویندگی ترجمه قرآن کریم از کارهایی است که خیلی دوستش دارم و به آن افتخار میکنمترجمه زیبای سوره یس با صدای بهروز رضوی آپارات یک اثر ناب قرآنی سوره یس با صدای بهروز رضوی تلاوت قران شریف توسط قاری برکت الله سلیم با ترجمه دری تلاوت قران شریف توسط قاری برکت الله سلیم با ترجمه دری سپاره ششم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting