پايگاه داده قرآن

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پايگاه داده قرآن) - دانلود

پايگاه داده قرآن

پاگاه داده قرآن ارائه پاگاه داده قرآن در غرفه کلان طرح بالقرآن خبرگزاری آریانام این برنامه پایگاه داده قرآن است که طیف عظیمی از اطلاعات قرآنی و اسلامی را در خود جای داده، به طوری که همه اقشار جامعه که علاقهمند به موضوعات قرآنی هستندبهترین حالت ایجاد پایگاه داده قرآن تالار گفتمان بهترینحالتایجادپایگاهداده مبنای ما قرآن های به خط آقای عثمان طه می باشد که به عنوان استاندارد جهانی مشخص شده است و شامل صفحه می باشد این قرآن شامل جز می باشد پایگاه داده قرآن در غرفه کلان طرح بالقرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غرفهکلانطرحبالقرآن جعفرزاده گفت برنامه ای که جنبه عمومی دارد برای مردم جامعه و منشعب از آن پایگاه داده است، نرم افزار منادی بالقرآن است این برنامه شامل قرآن،پایگاه اطلاعات جامع علوم قرآنی توسط راه اندازی می شود پایگاهاطلاعاتجامععلومقرآنیتوسط این پایگاه حاوی اطلاعات جامعی از نشریات، مقالات، همایش ها و محققین حوزه علوم قرآنی خواهد بود عکسوبینار آموزش قابلیتها و امکانات پایگاه جامع قرآنی آپارات پایگاه جامع قرآن یکی از بزرگترین پایگاههای قرآن، اخلاق و دعا مرکز تحقیقات وبینار پایگاه های داده و قابلیت امکانات پایگاه اطلاعات قرآنی و مذهبی امکاناتپایگاهاطلاعا از امکانات پایگاه مانند مقالات ، رساله مراجع ، پاسخ گویی آنلاین سوالات دینی ، درس هایی از قرآن ، تبلیغات رایگان و ویژه ، مقالات به زبان های دیگر ، پخش زندهدستاورد بزرگ طرح بالقرآن راهاندازی پایگاه بزرگ دادههای قرآنی است موضوع الهی گفت پایگاه بزرگ دادههای قرآنی که شامل تمام سرفصلهای موضوعات قرآنی از صرف، نحو و بلاغت تا تفاسیر و واژهنامههای قرآنی است، دستاوردلوح فشرده پایگاههای قرآن در اینترنت لوحفشردهپایگاههایقالبته در عین حال برای اینکه کاربران از دیدن صفحه اول هرپایگاه یا شکل اینترنتی پایگاهها محروم نباشند، ترتیبی داده شده است که با انتخاب این گزینه بتوانند به اولینپایگاه اطلاعات جامع علوم قرآنی توسط پایگاه راه اندازی می شود پایگاهاطلاعاتجامععلو این پایگاه حاوی اطلاعات جامعی از نشریات، مقالات، همایشها و محققین حوزه علوم قرآنی خواهد بود کد خبر ارائه پاگاه داده قرآن در غرفه کلان طرح بالقرآن خبرگزاری آریا ارائهپاگاهدادهقرآن وی تصریح کرد برنامهای که جنبه عمومی دارد برای مردم جامعه و منشعب از آن پایگاه داده است، نرم افزار منادی بالقرآن است این برنامه شامل قرآن،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting