برنامه نويسي ديتابيس قرآن

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(برنامه نويسي ديتابيس قرآن) - دانلود

برنامه نويسي ديتابيس قرآن

برنامه نوس دتابس قرآن منادی بالقرآن نرم افزار موبایلبرنامه به صورت هوشمند در زمانهای مشخص شده آلارم داده و صفحه مصحف را از انتهای مطالعه قبلی باز کرده و کاربر را دعوت به مطالعه قرآن میکند تعیین زماندانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف دانلودبرتریندیتابیسآماده دیتابیس اکسس قرآن کریم اقیانوس دیتابیس اکسس قرآن کریمدیتابیس کامل آیات قرآن کریم مناسب برای برنامه نویسان دیتابیس با ویژگی های زیر میباشد کهقرآن نور اندروید تیوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در این نسخه علاوه بر متن قرآن کریم، ترجمه های قرآن، منابع تفسیری، احادیث تفسیری، فهرست موضوعی، اعلام و اسما، آیات مرتبط و اعراب قرآن ارائه شدهدانلود اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید دانلوداپلیکیشن اپلیکیشنی برای اندروید است که صفحات قرآن را به شکل زیبایی به گوشیهای موبایل آورده و به کمک آن میتوانید همیشه و همه جا ایندانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف فایل دانلودبرتریندیتابیسآمادهق دیتابیس اکسس قرآن کریم اقیانوس دیتابیس اکسس قرآن کریمدیتابیس کامل آیات قرآن کریم مناسب برای برنامه نویسان دیتابیس با ویژگی های زیر میباشد کهپروژه نرم افزار قرآن برای موبایل ثبت شده در دسته بندی پونیشا برنامهنو دیتابیس خودش ذخیره نماید و در صورت لزوم بهنگام سازی نماید مثلا وقتی صفحه قرآن می آید باید برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن اندروید دیتابیس چیست آموزش مفاهیم و کاربرد آن در برنامه نویسی احتمالا زیاد کلمهی دیتابیس رو توی ویدیوهای آموزشی ما و یا حتی از دور و وریاتون شنیدید و متاسفانه، وقت نکردین برین راجع بهش توی اینترنت سرچ قرآن قرآندانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف سایت من دانلودبرتریندیتا دانلود سورس و کد های برنامه نویسی دانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع دانلود برترین دیتابیسدانلود برترین دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف فایل سحرآمیز دیتابیس دیتابیس آماده قرآن برای زبان مختلف بصورت اختصاصی آماده دانلود قرار داده ایم این دیتابیس برای کسانی که برنامه نویس برای کامپیوتر و موبایل هستند و یک برنامهدیتابیس سوره های قرآن با ترجمه و تفسر الجلالن و زبان انگلیسی و دانلود هابرای طلاب و دانشجویانی که نیاز به نسخه ای دیجیتال از این کتاب الهی دارند برای برنامه نویسانی که در پروژه های خود نیاز به دیتابیسی از سوره و آیات قران کریم

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting