اطلاعات ديتابيس در اندرويد قرآن

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اطلاعات ديتابيس در اندرويد قرآن) - دانلود

اطلاعات ديتابيس در اندرويد قرآن

اطلاعات دتابس در اندرود قرآن دیتابیس سوره های قرآن کریم با بیش از ترجمه آپارات توضیحات بیشتر در فروشگاه فایل های دیجیتال آپارات در موبایل دیتابیس سوره های قرآن کریم با بیش از بالقرآنبه منظور ارتقا و توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی در سطح عموم، نرم افزار موبایل منادی بالقرآن با سه رویکرد ارایه محتوای جامع ، برنامه ریزی مطالعه قرآن و سایردانلود سورس اندروید اپلیکیشن قرآن مجید اندروید نام یک اپلیکیشن اندرویدی در زمینه قرآن مجید می باشد و همانطور که از نامش پیداست به کاربران کمک می کند تا به صورت آنلاین امکان مطالعه قرآن رادانلود دانلود قرآن بسیار زیبا صوت برای شنیدن فایلهای صوتی سوره مورد نظر را باز کرده و از بالای صفحه قاری مورد نظر را انتخاب کنید از سمت راست نیز می توانید تکرار آن را مشخص کنید نمونه صوتپکیج کامل سورس برنامه ی ارتباط با سرور و به همراه آموزش ویدیویی و با دیدن فیلم آموزش و آموزش ساخت دیتابیس و جدول و وارد کردن دیتا و کدهای و اتصال برنامه ی اندروید به دیتابیس سرور شما به راحتی بر این مبحث ارتباط با سروردانلود ادغام دو دیتابیس یاس دانلود برنامه نویسی اطلاعات و مستندات دانلود اندروید استودیو برنامه نویسی اندروید دانلود تحدیر قرآن کریم تندخوانی جز به جز از استادقبل راسخون ساخت پایگاه داده بانک اطلاعاتی آموزش هوشمند قرائت قرآن با نرم افزار قرآنی سروش ایمان موبایل دایرة المعارف موبایل بازی آنلاین بنر راسخوندانلود دتابس کامل قرآن همراه متن عرب و ترجمه و تفسر بصورت کامل نماش اطلاعات دتابس در اندرود دتابس آماده برا اندرود پروژه دتابس قرآن دتابس ها آماده قران دانلود دتابس اندرود قرآن قران دانلود دتابسنحوه دریافت دیتای یک اپلیکیشن قرآنی بهترین روش برای دریافت دیتای یک اپلیکیشن قرآنی چیهاینکه تمام اطلاعات از سرور بیاد یا اینکه اطلاعات ثابت مثل آیات و سوره ها و ترجمه ها از بیاد و اطلاعاتنمونه کار دانشجویان آموزشگاه اندروید ایران اطلاعات کلاسی، اخبار و شهریار آخته مشخصات اپلیکیشن این اپلیکیشن در محیط اندروید استودیو و با دیتابیس قراعت هوشمند قرآن به صورت کلمه به کلمه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting