سوگند نامه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سوگند نامه) - دانلود

سوگند نامه

سوگند نامه سوگند نامه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سوگند نامه سوگند نامه اینک که برای پرداختن به پیشه پزشکی آماده هستم از نخستین قدم با ایمانی کامل و اعتقادی تمام به آفریننده بزرگ جهان هستی و کتاب آسمانی خودتعهدنامه سوگندنامه نظام قدیم عرفان حلقه الف تعهدات عمومی تعهد به مکتوب نمودن رضایتنامه، سوگندنامه، تعهدنامه، آیین نامه انضباطی و وفادار بودن به اصول عرفان حلقهسوگند نامه پزشکی لحظه زمزمه این سوگندنامه رو از ته دل برای پزشکای اینده پیجمون ارزو میکنم زنزندگیآزادیمتن سوگند نامه دتر بهادر رئس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه، با همراه دانشجوان فارغ التحصل دانشده پراپزش به قرائت سوگند نامه پرداختند گالری عکس مراسم جشن سوگندنامه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی سوگندنامهسوگندنامه به نام خدا بخوان به نام پروردگارت که انسان را آفرید و به او آموخت سوگند یاد می کنم که در سراسر زندگی ام برای رشد و اعتالی کشور م ایران سوگند نامه پزشکی رد ما هتفرگ هدهع رب ار ادخ قلخ هب تمدخ تیلووئسم و ما هدناسر نایاپ هب شمان و تسا ناهن و راکشآ یاناد هک لاعتم رداق دنوادخ هب میرک نآرق هاگشیپسوگندنامه فریاد جاودان ما مهساامینی زنزندگیآزادی سوگندنامه این آهنگ در سال هشتاد و هشت ساخته و اجرا شد نسخه کامل به همراه زیرنویس انگلیسی مهساامینی حالا با سوگند نامه دکتری دانشگاه تهران سوگند نامه دکتری سوگند یاد می کنم که در سراسر زندگی حرفه ای، به نحو احسن در راه اعتلای کشور از خداوند متعال توفیق بندگی و پای بندی به مفاد این سوگندنامه را خواستارم و از موختگان دکتری آ سوگند نامه دانش دانشگاه هنر اسالمی تبریز مراحل یط طاف سوگندنامهدکترمعمارسوگند نامه دانش حرفه ای بعنوان یک معمار مسلمان در حد توان سعی و تالش خود را بکار گیرم از خداوند متعال توفیق بندگی و پای بندی به مفاد این سوگند نامه رادر سوگند نامه پزشکان جهان چه مواردی آمده است سوگند نامه بقراط درسوگندنامهپزشکانجهان به گزارش رادیو نشاط ، در دنیای طبابت، اخلاق و پزشکی به شکلی جداییناپذیر به یکدیگر گره خوردهاند، هر پزشکی پیش از این که کارش را به طور حرفهای

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting