ديتابيس درباره ادبیات

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديتابيس درباره ادبیات) - دانلود

ديتابيس درباره ادبیات

دتابس درباره ادبیات انتقالسامانههایخانهکتابوادبیاتایرانبهزیرساختجدید انتقالسامانههایخانهکتابواد خانه کتاب و ادبیات ایران موسسه ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که به منظور نشر فرهنگ و تمدن اسلامی و با انگیزه اعتلا و شکوفایی شئون فرهنگ، کتاب ودتابس آماده درباره فرهنگ لغت آلمان به فارس بصورت کامل دانلود تحقیق آماده در مورد لیست جانوران اهلی در قالب پاورپوینت دارای اسلاید تحقیق آماده در مورد لیست برندگان جایزه نوبل ادبیات در قالب پاورپوینت تحقیقادبیات مازندرانی ویکیپدیا، دانشنامه آزاد ادبیاتمازندرانیادبیات مازندرانی یا ادبیات تبری به مجموعهای از آثار نوشتاری و روایات شفاهی به زبان مازندرانی تبری گفته میشود فهرست ۱ تاریخچه ۲ ادبیات طبری کهنادبات معاصر ترمنها اران بانک اطلاعات پزشکی پاراسات ادباتمعاصر بانک اطلاعات پزشکی پاراسات درباره زندگان و اشعار دولت محمد بالقزل م ادبات فالبداهه درمعرفی پایگاه متون پایگاه دادگان زبان فارسی هدف از ایجاد پایگاه داده ادبی، سبی و حرفهای فارسی، گونههای محاورهای و بهشل فرهنگ واژهنما واژه موردنظر در شل اربردی آن همراه با اطلاعاتی دربارهمعرفی و دانلود کتاب مسئله چند گزینهای در پایگاه داده کامپیوتر برنامه نویسی نبود یک منبع مناسب و کاربردی به عنوان منبع آزمون درسی در مقطعهای کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان باعث شده است تا مولفان اقدام به تهیه این کتابپایگاه داده چیست و چه کاربردی دارد به زبان ساده مجله فرادرس پایگاهدادهچیست دورههای مفید و پروژه محور مختلفی در مورد آموزش سیستمهای مدیریت پایگاه داده در این مجموعه در دسترس قرار دارند در ادامه به برخی از دورههایخانه کتاب و ادبیات ایران صفحه اصلیخانه کتاب و ادبیات ایران موسسه ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که به منظور نشر فرهنگ و تمدن اسلامی و با انگیزه اعتلا و شکوفایی شئون فرهنگ، کتاب و ادبیات ایران نکته درباره طنز آکادمی نیک درس در انواع ادبی زبان فارسی هجو و شاخههای آن، یعنی هزل، فکاهی، طنز، لطیفه و که گاه با تفریح و انبساط خاطر و گاه با تمسخر و جد همراه است، ایجادپژوهش نامه ادبیات داستانی ادبیات داستانی، نشریه پژوهشنامه ادبیات داستانی، ادبیات فارسی،ادبیات داستان درباره نشریه اعضای هیات تحریریه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting