ساخت دکمه برای ربات تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ساخت دکمه برای ربات تلگرام) - دانلود

ساخت دکمه برای ربات تلگرام

ساخت دکمه برای ربات تلگرام آموزش ساخت کیبورد ربات تلگرام چگونه با استفاده پی استور آموزشساختکیبوردرباتتلگرامچگونهب در این مقاله آموزشی قرار است یک ربات تلگرام ساده برای ساخت کیبورد ربات تلگرام ایجاد کنیم در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه رباتایجاد دکمه شیشه ای در تلگرام فروشگاه ساز سپهر وبلاگ روش ساخت دکمهی شیشهای در تلگرام به صفحهی معرفی ربات وارد شوید و ربات را استارت کنید برای ساخت دکمه ی جدید باید روی گزینه ی ساخت لینک شیشه ای کلیکآموزش ساخت دکمه شیشهای در تلگرام آپارات با دیدن این آموزش شما عزیزان می توانید دکمه شیشهای در تلگرام بسازید ساخت دستور و منو و کیبورد در ربات تلگرامی وبلاگ دومینوبات ساختدستورومنووکیبورددر در این صفحه میتوانید ربات های خود را مشاهده کرده و مدیریت کنیدبرای افزودن دستورات به ربات روی دکمه عملیات کلیک کنید و از منوی باز شده گزینهدکمه شیشه ای ربات تلگرام رباتتلگرام پایتون برنامهنویسی دوره صفر تا صد ساخت ربات تلگرام ساخت ربات قسمت هشتم ساخت دکمه ی شیشه ای سکان آکادمی ساخترباتساخت ربات قسمت هشتم ساخت دکمه ی شیشه ای در این قسمت از سری مجموعه های ساخت ربات تلگرام ، سعی داریم نحوه ساخت دکمه شیشه ای و عمکرد آن را آموزشدکمه های صفحه کلید در ربات تلگرام با استفاده از پایتون پایا پروژه آموزش هادکمه در ربات تلگرام با استفاده از پایتون وارد کردن کتابخانه های مورد نیاز توکنی را که از دریافت کرده اید در نقل قول قرار دهیدترفندهای تلگرام آموزش ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام ویستا مجله علم و فناوری فناوری اطلاعاتابتدا یک ربات در تلگرام با استفاده از بسازید پس از ساخت ربات توکن رو کپی کنید و به بروید بر روی دکمه ارسال کانال بدون نقل قول کلیک کنیدساخت ربات تلگرام پیشرفته آموزش ساخت ربات تلگرام آذرآنلاین بلاگساخت ربات پیشرفته یکی از امکاناتی است که تلگرام در اختیار شما قرار میدهد به کمک این قابلیت میتوانید بات دلخواه خود را با کاربردهای مختلف در ساخت دکمه فردی در رباتهای تلگرامی آرادبات آپارات در صورتی که بخواهید در ربات تلگرامی خود دکمه ای بذارید که کاربرای خاص شما به اون دکمه دسترسی داشته باشن و با زدن اون دکمه اطلاعات یا فایل

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting