پرداخت در ربات تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پرداخت در ربات تلگرام) - دانلود

پرداخت در ربات تلگرام

پرداخت در ربات تلگرام ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام ادامه و دانلود برای دانلود اینجا کلیک فرمایید برای دانلود از طریق موبایل این نرم افزار را نصب کنیدپروژه ربات تلگرام درگاه پرداخت ارزی کارلنسر پروژه ها برنامه نویسیسلام من ی ربات تلگرام درگاه پرداخت ارز دیجیتال میخوام به اینصورت که با کارت های بانکی ایرانی طرف بتونه خرید بزنه و بجاش تو کیف پولم تتر شارژ بشهآموزش ساخت ربات ثبت نام در تلگرام با درگاه پرداخت آپارات در این ویدئو با هم یک ربات ثبت نام تلگرامی را برای برگزاری دوره آموزشی می سازیم و درگاه پرداخت هم به آن اضافه می کنیم با ربات ساز فرمالو به افزونه پرداخت کارت به کارت برای ربات حق اشتراک گروه های تلگرام فروشگاهبا استفاده از افزونه پرداخت دستی برای ربات حق اشتراک گروه های تلگرام می توانید پرداخت کارت به کارت یا ارز دیجیتال را به ربات خود اضافه کنیدمعرفی ربات با کریمان راهی ساده برای پرداخت گروهی در تلگرام دیجیاتو نرم افزار و اپلیکیشن تکنولوژی اعضای گروه می توانند با اشاره روی گزینه پرداخت، به سرعت وارد صفحه پرداخت بانکی شده و مبلغ عیدی مد نظرشان را در امنیت کامل پرداخت کنید ربات با شما با داشتن یک حساب در میتوانید به راحتی یک درگاه پرداخت شخصی داشته باشید و بجای اینکه به مشتریان خود شماره کارت بدهید به آنها آدرس درگاه خود یا یکپرداخت آنلاین برای ربات تلگرام آموزش کسب درآمد از اینترنت پرداخت آنلاین برای رباربات تلگرام پرداخت فاکتوربه کمک این بات تلگرام، امکان ایجاد فاکتور و پرداخت آن توسط مشتریان شما بوجود میاید از قسمت مدیریت این بات شما میتونید یک یا چندساخت فیش واریزی فیک ایدی ربات تلگرام ساخت فیش واریزی فیک ایدی ربات تلگرام ممدیوسفی شاه خاصه درگاه پرداخت ارز دیجیتال طراحی ربات تلگرام در پرداخت به صورت ارز دیجیتال، ابتدا کاربر مبلغ موردنظر خودش رو برحسب تومان وارد میکنه ربات مبلغ وارد شده رو به دلار تبدیل میکنه و بعد از کاربر میخواد کهربات فروشگاهی تلگرام فروش گستر یکپارچه سازی سیستم با ربات تلگرام فروش گستر، مراحل خرید اینترنتی به سادگی قابل انجام می باشد با استفاده از این ربات مشتریان میتوانند با ارسال یک پیام، لیست

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting