آموزش اتصال ربات تلگرام به درگاه پرداخت

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(آموزش اتصال ربات تلگرام به درگاه پرداخت) - دانلود

آموزش اتصال ربات تلگرام به درگاه پرداخت

آموزش اتصال ربات تلگرام به درگاه پرداخت ربات دوست داشتنی زرینپال در تلگرام رباتدوستداشتنیزر ربات دوست داشتنی زرینپال در تلگرام ربات دوستداشتنی زرینپال در تلگرام فعال میشه آموزش شناسایی درگاه پرداخت زرینپال و اتصال آن بهآموزش اتصال ربات تلگرام به درگاه پرداخت یاشا فایل کابران عزیز وبسایت یاشا فایل برای شما یک مطلبی درباره آموزش اتصال ربات تلگرام به درگاه پرداخت آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرماییدساخت ربات فروشگاهی تلگرام، ربات سفارش گیر، ربات ثبت سفارشاتصال ربات فروشگاهی تلگرام به درگاه پرداخت ربات آموزش ساخت ربات تلگرام کار ساخت یک ربات تلگرامی به روش آنلاین هزینه خود را پرداخت و کد رهگیری دریافت کنندوسورس ربات فروشگاه ساز تلگرام به همراه درگاه پرداخت زرین پال میل میت ربات یکی از سورس هایی که به شدت توسط کاربران درخواست شده است سورس ربات تلگرام فروشگاه است قبلا در سایت سورس ربات فروشگاه رو با عنوان سورس ربات تلگرام فروشگاهینحوه پذیرش آسان رمزارز از طریق ربات تلگرام با ثبت نام با آدرس ایمیل خود ، یک حساب کاربری در پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال ایجاد کنید پس از ورود به وب سایت، به داشبورد خود دسترسیتلگرام راهنمای پیپینگ برای اتصال به سرویس تلگرام، به منوی درگاه پرداخت مراجعه و سپس گزینه پلاگینها را انتخاب نمایید و پس از آن با انتخابربات حق اشتراک گروه و کانال تلگرامی ربات تلگرام آراد بات اتصال به درگاه بانکی با تعریف حساب بانکی یا درگاه اختصاصی زرین پال در ربات تلگرام، درگاه پرداخت آنلاین در ربات تلگرام فعال خواهد شدآموزش ساخت ربات تلگرام همراه با درگاه پرداخت با قسمت دوم ۱ آشنایی با تمام پیش نیازها و تنظیم وب هوک ۲شروع کدنویسی با درگاهپرداخت رباتتلگرام آموزش سورسربات ربات تلگرام درگاه پرداخت شخصی به زبان پارسی پروگرامر فروشگاه در این اسکریپت از تلگرام و درگاه پرداخت استفاده شده است تا بتوان یک ربات درگاه پرداخت شخصی در بستر تلگرام داشته باشیم به کمک این ربات

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting