پرداخت با تلگرام

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پرداخت با تلگرام) - دانلود

پرداخت با تلگرام

پرداخت با تلگرام ربات تلگرام با درگاه پرداخت پارسکدرز رباتتلگرامبادرگاهپردسلام یه ربات تلگرام میخوام که بعد از پرداخت مطالب انتخاب شده توسط اون فرد رو براش ارسال کنه سه گزینه اشتراک یک ماه، سه ماه، یکسال و چهار گزینه مطالبساخت لینک پرداخت اینترنتی رایان پی لینکپرداختساده ترین روش پرداخت اینترنتی، استفاده از لینک پرداخت می باشد، کسب و کارها آنلاین در اینستاگرام، تلگرام، شخصی و حمایت با این سرویس در هر زمان وجه خدمات خودپرداخت با تتر در تلگرام امکان پذیر شد کاربران تلگرام اکنون قطره پرداختتترتلگرامامکا کاربران تلگرام اکنون می توانند از این پیام رسان برای انجام پرداخت های رمزارزی با تتر استفاده کنند کاربربات حق اشتراک گروه و کانال تلگرامی ربات تلگرام آراد بات با تعریف حساب بانکی یا درگاه اختصاصی زرین پال در ربات تلگرام، درگاه پرداخت آنلاین در ربات تلگرام فعال خواهد شدآسان پرداخت فقط ۳روز دیگه تا فرصت بردن ۱۰۰۰ گیگ اینترنت رایگان جوایز ویژه آپکلاب باقیست هدیه پاییزی آپ، برای ۱۰ برنده فقط با خرید شارژ، اینترنت یا پرداخت قبضآموزش ساخت ربات ثبت نام در تلگرام با درگاه پرداخت آپارات در این ویدئو با هم یک ربات ثبت نام تلگرامی را برای برگزاری دوره آموزشی می سازیم و درگاه پرداخت هم به آن اضافه می کنیم با ربات ساز فرمالو به تلگرام بات پرداخت درون برنامهای خود را معرفی کرد تلگرام با ابزاری که معرفی کرده میخواهد پلتفرمی برای همه ارائهدهندگان خدمات پرداخت در سرتاسر جهان باشد تلگرام با توجه به محلی که فروشنده وافزودن درگاه پرداخت زرین پال به ربات تلگرام عضویت ویژه گروه در این جلسه قسمت از دوره آموزش ساخت ربات تلگرام با از پایه و پروژه محور درگاه پرداخت زرین پال را به ربات عضویت ویژه گروهی که ایجاد درگاه پرداخت برای ربات تلگرام با مطالعه قسمت سورس کد آماده ساخت پرداخت آنلان برا ربات تلگرام سورس کد آماده ساخت پرداخت آنلان برا ربات تلگرام برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیکدریافت و پرداخت برای فروش آنلاین در فروشگاههای تلگرام و اینستاگرام شما میتوانید از طریق اپلیکیشن موبایل و یا نسخه تحت وب باهمتا به موبایل مشتریانتان یک قبض باهمتایی بفرستید قبضهای باهمتایی یک آدرس اینترنتی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting