تلفظ لغات 504

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تلفظ لغات 504) - دانلود

تلفظ لغات 504

تلفظ لغات لغت ضروری انگلیسی همراه با تلفظ و معنی قسمت دوم آپارات در این قسمت لغات الی را با هم یاد می گیریم مدرس مهدی گلشنی آدرس اینستاگرام برای دانلود دوره های استاد مهدی گلشنی لیست لغات تمرین ، تلفظ و معنی به فارسی لیست لغات تمرین ، تلفظ و معنی به فارسی لغت انگلیسی به فارسی درس اول لغات پانصد و چهار با معنی لغات زبان انگلیسی به خصوص برای آزمون های مختلف می باشد که فراگیری تلفظ لغات به همراه معنی و کاربرهای آنها به زبان آموزان کمک می برنامه لغت انگلیسی تلفظ به سه زبان دانلود بازار برنامهها آموزش انقلاب در فراگر لغت ضروری انگلیسیتوضیحات آموزش لغت به روش تیک کوتاهترین آسانترین و سریعترین روش یادگیری زبان تا به امروز در واژه ضروری زبان انگلیسی تلفظ لغات معنی و مثال کوبدار آموزش تخصصی لغات به صورت درس به درس همراه با تلفظ صوتی و نوشتاری، نوع لغت، معنی فارسی، مثال های متنوع همراه با ترجمه و تصاویر و ویدیوتلفظ لغات به همراه ترجمه فارسی جسدجنازه پنهان کردننهفتنپوشاندن دل تنگ کنندهملالت اورپریشان کننده بسیار سردمنجمدآموزش لغات کتاب با تلفظ و معنی فارسی اینگلیش تودی لغات کتاب کتاب واژه ضروری یکی از مهمترین کتابهای آموزش واژگان و لغات می باشد لغات این کتاب بسیار کاربردی و مهم میباشندمعرفی و دانلود کتاب صوتی واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی کتابراه کتاب صوتی آموزش زبان کتاب صوتی واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی مجموعهای از رایجترین و مهمترین عبارات و لغات زبان انگلیسی است که به همت شهلا سیدزاده مطلق جمع آوری شده و میتواندآموزش لغات نحو تلفظ صحیح لغات انگلیسی آموزش لغات نحو تلفظ صحیح لغات انگلیسی لغات انگلیسی به فارسی با تلفظ لغات آپارات لغات انگلیسی به فارسی با تلفظ لغات لغات انگلیسی به فارسی با تلفظ لغات ققنوس اورجینال

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting