ديتابيس در مورد لغت نامه معین

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديتابيس در مورد لغت نامه معین) - دانلود

ديتابيس در مورد لغت نامه معین

دتابس در مورد لغت نامه معین برنامه لغتیاب معین جستوجوگر هوشمند دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات بسماللهالرحمنالرحیم این برنامه براساس لغتنامه معین طراحی و پیادهسازی شده است و بههرشکل کلمات را تایپ کنید به نتایج مورد نظر بهشکللغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند مایکت برنامهها کتاب لغت نامه دهخدا کتابی پر حجم شامل شرح و معنی واژههای ادبی و تاریخی فارسی است این لغتنامه ، بزرگ ترین اثر علی اکبر دهخدا است که در جلد بهبرنامه فرهنگ معین لغت نامه دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات فرهنگ فارسی معین معروف به فرهنگ معین یکی از مشهورترین لغتنامههای فارسی به فارسی استفرهنگ معین بیش از هزار مدخل دارد که در این برنامه تمام این لغات و معنایدانلود فرهنگ لغت معین سافت گذر کامل ترین دیکشنری اندروید با دیکشنری دانلود فرهنگ لغت معین مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست دیکشنری اندروید با دیتا مشترک با دیکشنریفرهنگ معین دیکشنری آبادیس فرهنگ لغت، لغت نامه یا فرهنگنامه کتابی است که در آن معانی واژه های یک زبان معین با توضیحات مربوط به ریشه شان، تلفظ شان، یا اطلاعات دیگر مربوط به آنها به ترتیب دتابس دتابسدانلود برنامه لغت نامه دهخدا کامل برای اندروید مایکت برنامهها کتاب بانک اطلاعاتی برنامه شامل بیش از واژه است و به خودی خود بیانگر عظمت فرهنگ دهخدا و جامعیت نرم افزار می باشد جستجوی پرقدرت نرم افزار این امکان را می دهدفروش ویژه دیتابیس لغت نامه هخدا و معین برای برنامه نویسان سفارش برنامه نویسی این دیتابیس در قالب فایل اکسس می باشد و شامل لغت های دهخدا و لغت های معین می باشد که با این مجموعه میتوانید در برنامه نویسیفرهنگ لغت نامه معین پروژه فارسی فرهنگلغتنامهمعین ناحیه کاربری خبرنامه چت باکس پیوندهای روزانه کدهای اختصاصی آخرین مطالب سایت برترین مطالب سایت مطالب تصادفی سایتبرچسب لغت نامه دهخدا دانلود لغتنامهدهخدابله جمله و اصطلاح و لغت در این دیتا بیس گنجانده شده چرا تمام دیکشنری ها در نتایج ظاهر نمی شوند این موضوع دیکشنری فرهنگ معن فارسی معین دهخداخرید افزونه فرهنگ لغت فارسی هم صدا با معین ژاکت رایجترین فرهنگ لغتهای موجود در زبان فارسی عبارتند از لغتنامه دهخدا، فرهنگ معین و فرهنگ عمید که هر کدام دارای ویژگیهای خاص خود هستند امروزه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting