روستاي امامه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(روستاي امامه) - دانلود

روستاي امامه

روستا امامه روستای امامه لحظه آخر وبلاگ جاذبه های گردشگری روستای امامه یکی از روستاهای بزرگ شهرستان شمیران در استان تهران بوده که شامل دو بخش مختلف است که کنار هم قرار دارند این روستا در ارتفاعاتتور مجازی روستای امامه با عکس هوایی درجه تور مجازی تهرانروستای امامه در منطقه لواسانات تهران واقع شده است روستایی که زمانی تفریحگاه شاهان قاجار بود حالا می تواند برای گردشی یک روزه در اطراف تهران موجب آرامشتصاویر هوایی جدید از روستای زیبای امامه، دیدنی های نزدیک تهران آپارات ویدیو هلی شات، از روستای جذاب امامه در مجموعه مستند گلگردیامامه از روستاهای بزرگ دهستان رودبار قصران تور کلوگان تا امامه اردیبهشت نقشه راه و قیمت دالاهو روستای زیبای امامه در امامه به کلوگان چه میبینیم در سفر امامه به کلوگان مسیری میبینید در میان باغهای میوه که میتوانید در آن پیادهروی کنیدچی راسته تاریخچه روستای امامه تهران تاریخچه روستای امامه تهران روستای امامه روستای امامه منطقه ای ییلاقی و از روستاهای بزرگ بخش رودبار شهرستان شمیران استان تهران است در فاصله کیلومتری شرق فشم و درروستای امامه آپارات نام این روستا با صفای اطراف شهر تهران، روستای امامه است این روستا، که یکی از روستاهای بزرگ استان تهران است، از جمله جاهای دیدنی شمیرانات آخرین اخبار ایران و جهان اخبار مربوط به روستای امامه روستای امامهروستایی که شاه قاجار در آن عاشق شد تصویر دختری که دل ناصرالدین شاه را برد عکس مهمترین قصهای که هنوز بعد از دو قرن در روستای امامه گفته و شنیده میشود،روستای امامه کوهنوردی، نشاط زندگی نیما اسماعیلی روستایامامه گویش مردم روستا مازندرانی است که اهالی منطقه به آن، به اصطلاح گیلکی میگویند امامه به لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین روستای منطقه رودبار قصران استروستای امامه در رودبار قصران روستای امامه در رودبار قصران قلهصعوداورجینکلوگانروستایامامهکوهنوردیاوشانفشم تجهیزاتتجهیزاتکوهنوردی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting