بررسي هاي اقتصادي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بررسي هاي اقتصادي) - دانلود

بررسي هاي اقتصادي

بررس ها اقتصاد دوفصلنام علمی مطالعات و سیاستهای اقتصادیدوفصلنامه مطالعات و سیاست های اقتصادی از تمام اساتید، متفکران و صاحبان اندیشه و علاقه مند به موضوعات مرتبط با حوزه پژوهش های اقتصادی دعوت می کند تا با ارسالنظریه های کاربردی اقتصادبر اساس رتبهبندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فصلنامه نظریه های کاربردی اقتصاد موفق به کسب رتبه الف شده است فصلنامه نظریههای کاربردی اقتصاد، یک نشریه علمی بافصلنامه علمی پژوهش های اقتصاد صنعتیفصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتی به صورت دسترسی آزاد و داوری ناشناس توسط دانشگاه پیام نور منتشر می شود هدف از انتشار این فصلنامه ایجاد زمینه برای آگاهی و تبادلبررسی اقتصادی طرح های صنعتی پرتال جامع علوم انسانی بررسیاقتصادیطرحهایحوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی بررسی اقتصادی طرح های صنعتی تعداد بازدید چکیده تعداد دانلود بررسی تثیر سیاست های اقتصادی بر شاخص تابآوری بودجه دولت در اقتصاد ایران جزو اقتصادهای با تابآوری پایین و آسیبپذیری بالا ارزیابی میشود تابآوری اقتصادی به توان مقابله با شوکهای مختلف اقتصادی و میزان بازیابی پستحلیل اقتصاد ایران و جهان و توضیح شاخص های اقتصادی در این ایونت که یکی از دوستان زحمت کشید ، مطالبی راجع به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ارائه گردیدهمچنین در ارتباط با رشد اقتصادی ، تورم سیاست گذاری اقتصادیشمارههای پیشین نشریه بررسی مقاله های مرتبط با اقتصاد ایران در اولویت است نشریه سیاستگذاری اقتصادی با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتةفصلنامه پژوهش های اقتصادی ایران سیویلیکا ژورنال ها و مجلاتاین نشریه به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملی و بین المللی با تمرکز بر مباحث اقتصادی در ایران پایه گذاری شده است این نشریه در پاسخ به پیشرفت هایپژوهشهای جغرافیای اقتصادیبا کمال مسرت به استحضار می رساند که براساس گزارش آخرین ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی در سال از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشریهپژوهشهای حقوق مالی و اقتصادی های همکارتان در نوبت چاپ و انتشار دارند اطمینان حاصل فرمایید مالی اقتصادی و حقوق رقابت قانون تحلیل اقتصادی یا مالی حقوق و تحلیل حقوقی اقتصاد یا مالی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting