محله هاي روستا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(محله هاي روستا) - دانلود

محله هاي روستا

محله ها روستا آموزش رانندگی در محله های روستایی آپارات کانال اصلی ما در سروشپلاس محله های مشهور روستا روستای چشمیدر محله های مشهور روستا قه ل وزه ته په خه ره نای شت چا له وقی خا ی ده ره شی وه تا زه آبا د۷دله دگای یا ۳را هی خاوران تجل فضا جمع در سونتگاه ها روستا وا ، وا و ٺس و ، روٺ و ٬ رٲ اٺ ٺا ان در رو روستای ایستا طالقان از عجیب ترین روستاهای ایران همیشه سفر جاذبههاروستای ایستا در استان البرز و منطقه ساوجبلاغ قرار دارد و از جمله جاهای دیدنی شمال ایران محسوب می شود در ادامه به معرفی این روستا و جاذبه هایش هایش میباور می کنید این مکان ها روستا باشند الی گشت خانه راهنمای سفر شیراکاواگو روستایی تاریخی در مرکز ژاپن و نزدیک به قله ی هاکو و متعلق به قرن نوزدهم است و حدود ۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد شیراکاواگو یکی از مکان هایروستاهای اطراف تهران برای گردش یک روزه کجارو روستای سنگان از زیباترین آبادیهای نزدیک تهران در منطقه کن و سولقان است این روستا از ۶ محله به نامهای سنگان پایین، سنگان بالا، دهمحله های روستا و تصویری از محمد آباد روستای سلیمانی بلاگ محلههایروستاوتصویریمحله های روستا روستای سلیمانی به سه محله کلی تقسیم می شود موسی آباد ، سلیمانی ، محمد آباد کال انجیرزاو و کال شارشاری این محله ها را از یکدیگر جدا می سازندروستاهای دیدنی اطراف تهران، همزیستی پایتخت پردود و آسمان آبی جاباما در شرق تهران و منطقه لواسانات یکی از روستاهای معروف به نام میگون قرار دارد که حالا بهخاطر ویلاها و باغهای مختلفش مشهور شده است این روستا در حال حاضر دارای دوروستاهای اطراف تهران معرفی روستاها آدرس و عکس تور لحظه آخری وبلاگ اطلاعات مفید روستا های اطراف تهران از سه نظر این روستا در حوزه شهر رودبار قصران و شمیرانات در دامنههای البرز میان روستاهای منطقه مناطق جذاب این روستامحله های روستا و تصویری از محمد آباد روستای سلیمانی محله های روستا روستای سلیمانی به سه محله کلی تقسیم می شود موسی آباد ، سلیمانی ، محمد آباد کال انجیرزاو و کال شارشاری این محله ها را از یکدیگر جدا می

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting