وصيت نامه کافکا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه کافکا) - دانلود

وصيت نامه کافکا

وصت نامه کافکا نمایش اینترنتی نامههای شخصی و طراحیهای فرانتس کافکا این مجموعه دیجیتال شامل سه پیشنویس داستان تدارک عروسی در روستا، دفترچه یادداشتی که کافکا برای تمرین زبان عبری استفاده میکرد و صدها نامه شخصیفرانتس کافکا کتابچی فرانتسکافکاآثاری که در آنها حکومتهای توتالیتری، مستبد و دیکتاتور را نقد میکند و گاهی به مذهبیهای افراطی خرده میگیرد اگرچه کافکا قبل از مرگ خود، به دوستش وصیت کرد کهمحاکمهی کافکا ۸۵ سالگی یک معمای جذاب محاکمهیکافکا۸۵سالگییک رمان ناتمام محاکمه برخلاف خواست و وصیت نویسندهاش فرانتس کافکا، نخستین بار ۲۶ آوریل ۱۹۲۵ منتشر شد این رمان از ۸۵ سال پیش تا کنون یکی از کافکای عاشق را با کتاب نامه به فلیسه کشف کنید اقتصاد اقتصاد در حقیقت، کافکا به دوست صمیمیاش وصیت کرده بود که تمام آثارش را بسوزاند اما الان کتابهای کافکا و همینطور نامههای او به فلیسه را مدیون ماکسفرانتس کافکا خالق مسخ چهره ها کافکا وصیت کرده بود آثارش پس از مرگش نابود کافکا وصیت کرده بود آثارش پس از آثار کافکا شامل قصر، محاکمه، گروه محکومین، مسخ، آمریکا، نامهفرانتس کافکا نوین کتاب گویا فرانتسکافکاکافکا به دوست نزدیک خود ماکس برود وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده بسوزاند ماکس برود از این دستور وصیتنامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار کافکا را منتشرفرانتس کافکا فرانتسکافکافرانتس کافکا به دوست نزدیک خود ماکس برود وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده بسوزاند ماکس برود از این دستور وصیتنامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار کافکا رافرانتس کافکا نویسندگان بزرگ داستانها فرانتس کافکا به دوست نزدیک خود ماکس برود وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده بسوزاند ماکس برود از این دستور وصیت نامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار کافکا رازندگی نامه فرانتس کافکا هنر و ادبیات آثار کافکا که با وجود وصیت او مبنی بر نابود کردن همه آنها، اکثرا پس از مرگش منتشر شدند در زمره تثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به شمار میآیندگیتانما چک، پراگ، مجسمه چرخان فرانتس کافکا کافکا به دوست نزدیک خود ماکس برود وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده بسوزاند ماکس برود از این دستور وصیتنامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting