وصيت نامه انيشتن

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه انيشتن) - دانلود

وصيت نامه انيشتن

وصت نامه انشتن وصیت نامه خواندنی البرت انشتین بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند چشم هایم را به انسانی بدهید که هرگز طلوع آفتاب چهره یک نوزاد و شکوه عشق را ندیده است قلبم را به کسیبخشی از وصیت نامه آلبرت انیشتین بگذارید جسمم به دیگران کمک بخشی از وصیت نامه آلبرت انیشتین بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند چشمهایم را به انسانی بدهید که هرگز طلوع آفتاب،دیدگاههای مذهبی آلبرت اینشتین ویکیپدیا، دانشنامه آزاد دیدگاههایمذهبیآلبرتایندر نامهای از اینشتین که پس از ۵۰ سال از یک کلکسیون شخصی در لندن به مزایده گذاشته شد وی ادیان و مذاهب را خرافاتی بچگانه مینامد در عین حال کماکان به مراسمنامه اینشتین در رد مذهب حدود سه میلیون دلار فروخته شد دفتری که مسئولیت حراج این نامه تاریخی را بر عهده دارد در بیانیهای نوشته این نامه خصوصی و قابل توجه، یک سال پیش از مرگ اینشتین نوشته شده و دروصیت نامه ی آلبرت انیشتین اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید بگذارید خطاهایم، ضعفهایم و تعصباتم نسبت به همنوعانم دفن شوند گناهانم را به شیطان و روحم را به خدا بسپارید و اگر گاهیدانلود تحقیق درمورد زندگ نامه انیشتن فروشگاه پی دی اف داک دانلودتحقیقانیشتین در مارس در ساعت صبح در یک خانواده یهودی در شهر اولم در ورتمبرگ آلمان، واقع در کیلومتری اشتوتگارت بدنیا آمد پدرش هرمان انیشتین یکوصیت نامه ی خواندنی و زیبای آلبرت انیشتین از هر در سخنی اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید بگذارید خطاهایم، ضعفهایم و تعصباتم نسبت به همنوعانم دفن شوند گناهانم را به شیطان و روحم را به خدا بسپارید و اگر گاهیمجموعه نامه های شخصی آلبرت اینتشتین در اسرائیل منتشر شد رادیو فردا این نامه ها در اختیار دانشگاه عبری اورشلیم قرار دارد این مجموعه شامل نامه می شود بنا به وصیت اینشتین تمامی کتابها، آثار و اشیای شخصی اووصیت نامه زیبای انیشتین دیار من لردگان وصیت نامه زیبای انیشتین روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملحفه سفید پاکیزه ای که از چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است، قرار می گیرد و آدم هایی کهوصیت نامه آلبرت انشتین وصیتنامهالبرتانشتین اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید بگذارید خطاهایم، ضعفهایم و تعصباتم نسبت به همنوعانم دفن شوند گناهانم را به شیطان و روحم را به

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting