وصيت نامه داريوش شاه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه داريوش شاه) - دانلود

وصيت نامه داريوش شاه

وصت نامه داروش شاه وصیت نامه داریوش کبیر به فرزندش خشایار شاه روزبه وصیت نامه داریوش کبیر به فرزندش خشایار شاه اینک که من از دنیا می روم بیست وپنج کشور جهان جزو امپراتوری ایران است و در تمام این کشور ها احترام دارند و مردموصیت نامه داریوش بزرگ به پسرش خشایار شاه اکنون که من از این جهان می روم دوازده کرور زر در خزانه پادشاهی داری و این زرها یکی از ارکان قدرت تو می باشد زیرا قدرت پادشاه فقط به شمشیر نیست بلکه به ثروت نیزبخشی از وصیتنامه داریوش پادشاه بزرگ ایران نیروانا البته به خاطر داشته باش که تو باید به این ذخیره بیفزایی نه اینکه ازآن بکاهی من نمی گویم که در مواقع ضروری ازآن برداشت نکن زیرا قاعده ایننگاه اجمال به زندگ نامه و وصت نامه داروش هخامنش بزرگ جانشن من خشاار شاه باد مثل من در حفظ ان کشورها بکوشد و راه نگهدار ان کشورها آن است که در امور داخل آنها مداخله نکند و مذهب و شعائر آنان را محترم بشماردسنگنوشته داریوش یکم در نقش رستم ویکیپدیا، دانشنامه آزاد سنگنوشتهداریوشیکمدرنقشرستممرا شاه کرد من شاه هستم به خواست اهورامزدا من آن را در جای خودش نشاندم آنچه من به آنها گفتم، چنانکه میل من بود، آن را کردند اگر فکر کنی که چند بود آنبالاترین وصت نامه داروش شاه هخامنش وصت نامه داروش شاه هخامنش درود بر دوستان عززم چندتا نته در پرانتز داروش شاهنشاه خردمند و توانا بود و رفتارش با مردم مغلوب ملام و معتدل وصیت نامه داریوش بزرگ منتسب ایران باستان کوروش آپارات داریوش شاه شاهی بسیار قدرتمند و عادل بود و پسر گشتاسب یا ویشتاسب هخامنشی بود او ایران را بسیار را خوب اداره کرد و ۲۵ کشور را هم به خوبی پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۴ ایتا پادشاهی مانند دیگر پادشاهان بوده کارهای خوب و بدی مرتکب شده و طبق ادعای باستانگرایان، حکومت آرمانی نداشته است وصیت نامه داریوش کبیروصیت نامه داریوش بزرگ شاه مقتدر و جاودانه هخامنششهرام بیان مطالب ادبی عمومی وصیت نامه داریوش بزرگ شاه مقتدر و جاودانه هخامنششهرام بیان نویسنده شهرام بیانی ئاکووصیت نامه داریوش بزرگ ، شاه جاودانه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting