وصيت نامه ابوعلي سينا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه ابوعلي سينا) - دانلود

وصيت نامه ابوعلي سينا

وصت نامه ابوعل سنا د ابن سنا کتابپژندنه وکپا دابنسناکتابپژندنهدغه راز په فارس ژبه ک د کنزالعمال په نامه وه رساله هم لکل ده چ پک د چالونو، منترونو ، رقه او د ستورو د فتح بانونه شامل د موسیق سمول دوصیت و وصیت نامه وصیت و وصیت نامه بیانات عارفانه شهید شیخ عزیز الله نجفی کلیپ وصیت لینک دانلود کیفیتهای مختلف از آپارات ابن سینا در دائرة المعارف تشیع پرتال جامع علوم انسانی ابنسینادردائرةالمعارفتشیعسخن نویسنده مقاله لغت نامهچنانکه پیش از این به آن اشاره شد دقیقتر به نظر مرسد که او طبیب بود و برا رفع ضعف خویش شربت و نوشیدنیها مقو تهیه کرده و شبها به بنیاد بوعلی سینا ٬ ٩ ا دش ا ، ح و را از وبه نام افشنه زنی ستاره نام را به همسری گرفت و در آنجا اقامت گزید ابن همدان ، در قسمت جنوبی مدفون گردید وصیت نامه شیخ ابوعلی سینا ابوعلی سینا را نسبت به ابوسعید ابوالخیر ارادتی تام بود و بین این دو مکاتباتی بوده است ، ازابن سینا و غریزه جنسی علف های هرز اقتصاد پایه است درخواست کمک نسل جزغاله شده جرات خودکشی وصیت نامه ی من ابن سینا و غریزه جنسی ابو عل سینا، دانشمند، فیلسوف و طبیب مشهورعلم پزشکی مرهون ابن سینا ایرنا علمپزشکیمرهونابنسینا وصیت نامه به حساب می آمد بیماری ابن سینا بعد از چندی شدت گرفت و در حالی که چندین بار این بیماری را در دیگران درمان کرده بود، خود از آن جانزندگی نامه ابوعلی سینا میهن فال ابو علی در سن بیست سالگی شروع به نوشتن کرد و مجموعه ای در ده جلد به نام حاصل و محصول را به رشته تحریر در آورد بعد کتابی در باب اخلاق با عنوانسالروز ولادت حکیم برزگ بوعلی سینا و روز پزشک بلاغ ابن سینا در قسمتی از وصیت نامه خود به ابوسعید ابوالخیر آورده است باید دانست که افضل حرکات نماز است و بهترین سکنات روزه و نافع ترین خیرات وابوعلی سینا اداره تابخانه و مرز اسناد سازمان پژوهش و برنامه رز ابوعلیسیناابنسینا، حسینبن عبدالله اعرافی و دیگران آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت باقری، خسرو برکشلی، مهدی، ، جشن نامه ابن

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting