وصيت نامه حضرت محمد

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه حضرت محمد) - دانلود

وصيت نامه حضرت محمد

وصت نامه حضرت محمد وصیت نامه پیامبر به حاج شیخ احمد پارسی بلاگ در این نوشته شده است که در شب جمعه من در مدینه قران تلاوت می کردم که بخواب رفتم دیدم که نبی اکرم حضرت محمد ص تشریف اوردند ، فرمودند که در انیودایع و نشانه های رسول خداص بر اثبات وصایت مکارم شیرازی بعضی این نشانه ها و ودایع عبارتند از لوح یا وصیتنامه رسول خداص به املای رسول خدا و نوشته شده به دست امیرالممنینع وصیت ظاهره، صرفا با تعیین مصداقکتاب وصیتهای پیامبر ص به امیرالمومنین ع چ گیسوم کتابوصیتهایپیامبرمجموعهای کامل از وصیتها و سفارشهای رسول خدا صلیالله علیه و آله به حضرت علی علیهالسلام موضوع محمد ص، پیامبر اسلام، قبل از هجرت ق وصیتنامهجریان وصیت پیامبر ویکیپرسش جریانوصیتپیامبرکلیدواژه دوات و قلم، وصیت، تحکیم خلافت امیرالممنان، پیروی از اهلبیت پرسش اگر جریان قلم و دوات خواستن پیامبر برای وصیت درست است، چرا پیامبر ساختگی بودن ماجرای وصیت نامه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم مطالب ماجرای وصیت نامه نوشتن پیامبر از اساس ساختگی است، زیرا اولا، در حدث دوات و قرطاس آمده که حضرت فرمودند اکتب لکم در حالی که پامبر ام بودند ووصیت نامه پیامبرص گنجینه صوتی تبیان وصیتنامهپیامبرصپاسخ حجت الاسلام والمسلمین محمدی به این سوال که چرا پیامبر اسلام وصیت نامه ای ننوشت گنجینه صوتی تبیان، بانکی صوتی از موسیقی، نغمه، کتاب صوتی وچرا رسول خدا ص پس از رزة الخمس وصت نامه اش را ننوشت وقتی در حضور پیامبر صلی الله علیه و اله و در جلوی جمعی از صحابه، کلام پیامبر صلی الله علیه و آله را که خداوند می فرماید وما ینطق عن الهوی ان هونوشته نشدن وصیت نامه پیامبر اسلام ص باعث تحیر امت در امامت الشیعه پرسش ها و پاسخ ها سوالات ما اهل سنت۶ فرض کنیم که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم نمی خواسته است امامان بعد از خودش را در این وصیت نامه تعیین کندآیا بهتر نبودوصیت نامه رسول خدا آپارات رسول خدا خلافت جانشین پیامبر امام علی ع وصیت نامه پیامبر لی چرا پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله قبل از بیماری وصیت نکرد و آن را وصیت داشتن واجب است و نه وصیت نامه نوشتن ، رسول خدا صلی الله علیه و آله بارها به صورت شفاهی وصیت نامه خود را برای صحابه مطرح ردند

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting