وصيت نامه امام جواد

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصيت نامه امام جواد) - دانلود

وصيت نامه امام جواد

وصت نامه امام جواد نامه امام جواد ع به حاکم سجستان چه بود مدارا برا تو بهتر از افشاگر بخشاخبار نامهامام مسعودی روایتی نقل کرده که بنابر آن، شهادت آن حضرت به دست ام فضل، در زمانی رخ داده که امام از مدینه به بغداد نزد معتصم آمده بود ام فضل پس ازبرنامه زندگی نامه کامل امام جواد ع دانلود بازار برنامهها مذهبی در ان برنامه زندگ نامه حضرت امام جواد ع به همراه احادث و معجزات و آن حضرت در محط بسار زبا گردآور شده است لطفا با امتازده به برنامه ،ما را در وصت وصتنامههایی از امام رضا به ابن الرضا علیهماالسلام تبیان خاندان نور امام جواد علیه السلام حضرت رضا علیهالسلام نامهای برای فرزند گرامیش حضرت جواد الائمه علیه السلام نوشت و به مدینه فرستاد که من آن را خواندم متن آن نامه بدین شرح بودتحقیق زندگ نامه امام جواد ع ا تحقیقزندگنامهامامجوادع ترب فرهنگی و آموزشی فایل دانلودیتحقیق زندگ نامه امام جواد ع ا تحقیقزندگنامهامامجوادع خرید از فایل آپادانا ۱۶٫۰۰۰ تومان ارزانترین فروشندهها وصت وصتشاهدان وصیت امام جواد علیه السلام رمز حیات واسط گوید از احمد بن اب خالد خادم اب جعفر امام جواد علیه السلام شنیدم که آن حضرت او را بر این وصیت نوشته شده گواه گرفته است گواه دهد احمد بن اب خالدزندگ نامه امام جواد ع صدای میانه آمد آن یکتا در عصمت که بر میلاد او تهنیت از حضرت خیرالبشر دارد رضا بر عقیم آن که بر فرزند موس طعنه زد گو بیا امشب ببین نور بصر دارد رضا وصت وصتبحرانی بودن دوران امام جواد علیه السلام نسبت به سایر ائمه عمدهی ارتباطات حضرت جواد با شیعیان از طریق نامه است مثلا میگوید به امام نامه نوشتم یک سری پول فرستادم، از قم به نزدیک مدینه سفر میکردند یا نزدیک عراق ونکات تربیتی نامه امام رضا به امام جواد علیهما السلام آپارات نکات تربیتی نامه امام رضا به امام جواد علیهما السلام حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی زندگنامه امام جواد ع بیتوته در مورد فرزندش حضرت جواد ع نز چنن روشی را به کار بستند به خصوص که در آغاز امامت هنوز سنی از عمر امام جواد ع نگذشته بود ممون نم دانست که مقام ولاتحرز امام جواد ع خواص دعا ومعجزات فیلم کامل اسرارالشفا حرز امام جواد علیه السلام بر رو خود م زدم و پس پدر م رفتم تا درآمد به خانه ا که امام بود پیوسته او را با شمشیر زد تا او را پاره پاره کرد پس از نزد او بیرون آمد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting