داستان پند اموز

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(داستان پند اموز) - دانلود

داستان پند اموز

داستان پند اموز داستان های کوتاه و خواندنی طنز جالب پند آموز شهر سخت افزار پیرمرد شروع رد به خوردن چیپس ها در همین حال بود ه ی مرد جوان ه دلش به رحم اومده بود به میز آن ها اومد و خیلی مودبانه پیشنهاد داد ه ی همبرگر دیگر برایشانناشکری شتر حکایت داستان آموزنده و پندآموز آپارات این حکایت احوال کسانی است که با مشاهده نعمت ها و رفاه ظاهری دیگران و رنج و محنت خود احساس حسرت می کنند و از واقعیت ها و فرجام کار به کلی بی داستان های پند آموز حکایت و داستان این داستان در تمام منطقه پخش شد هر روز گروهی زن و مرد میآمدند ودو سکه به او نشان می دادند و ملا نصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب میکرد تا اینکه مرد مهربانیحکایت های پند آموز به کانال حکایت های پند آموز خوش آمدید مابه یاری خدا داستان شب جالب و شنیدنی رو درکانال یوتیوب حکایت های پند اموز در ساعت شب به وقت ایران وروزهای زوجحکایت های پند آموز کوتاه و زیبا قطره حکایتهایپندآموزکوتاه حکایت داستان واژه ای کوتاه است که نتیجه ای اخلاقی دارد و انتها شمای داستان شما به پند و نصیحت می رسید زبان حکایداستان های پند آموز کتابراه کتابهای داستان و رمان ایرانیداستان های پند آموز کتاب حسین کرد شبستری کتاب صوتی داستانهای کوتاه جیبی کتاب صوتی قصههای کلیله و دمنه کتاب کیلومتر جادهی قدیم ارومیه به سلماس کتاب۱۷ حکایت کوتاه اما پند آموز دلگرم حکایت داستان و حکایت های پند آموز در این بخش از دلگرم داستان و حکایت های پند آموز را برای شما عزیزان آورده ایم با ما همراه باشید چهارشنبه ۱۷حکایت دانش ناتمام حکایت پند اموز از مرزبان نامه حکایت پندآموز دانش ناتمام در روزگاران قدیم، یکی از دانشمندان مشغول گفتن درس حکمت بود و در باب عدالت سخنوری می کرد و در ضمن سخن ، برای روشن داستان های کوتا و پند اموز داستان های آموزنده و اسلامی داستان های کوتا و پند اموز سید محمد اشرف علوی مینویسد در سفری به مصر، آهنگری را دیدم که باداستان سر داستان کوتاه آموزنده ایستگاه داستان حکایت آپارات چهار حکایت جذاب و عبرت اموز از بهلول دانا داستان های فارسی سال پیش عالی بود ممنون لطفا این دست حکایات پند آموز

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting