کد های ویروس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کد های ویروس) - دانلود

کد های ویروس

کد های ویروس آموزش ساخت ویروس با یک خط کد ویروس با یک خط کد در آموزش ساخت ویروس با یک خط کد علی بخیه شرخر راه آهن تهران معرفی انواع ویروس ها و توضیح در مورد چگونگی فعالیت آن ویروس ها می توان گفت ویروس کامپیوتری یک کد یا برنامه ای است که باعث ایجاد اختلال در برنامه های کامپیوتری می شود و آنها را تخریب میکند این ویروس ها میروش ساخت ویروس با نوت پدامروز قصد داریم شما رو با کد مخرب در محیط ویندوز آشنا کنیم این هفت کد از مخرب ترین کدهای ویندوزی هستند که ممکن هست نفوذگر آن را به اسم یک فایل مفیدساخت ویروس اندروید توی دقیقه آپارات آنتی ویروس آویرا برای اندروید آموزش حذف ویروس های اندروید بدون آنتی ویروس بی آی نود و یک ماه پیش من برای دوستم فرستادم با یه شماره دیگهانواع خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری را بشناسید تکنولایف انواعویروسهایکامپیوتریویروس کامپیوتری در واقع یک کد مخرب است که از سیستمی به سیستم دیگر منتقل میشود و میتواند به بخشهای مختلف آسیب برساند و یا دیتاهای مختلف را مورد هدف قرار دهدآموزش ساخت ویروس کامپیوتری به روش توسینسو جزیره هک و امنیت اطلاعاتهمیشه تا اسم ویروس می آید فکر می کنیم که این نوع کد مخرب باید یک پیچیدگی زیاد و کدنویسی عجیب و غریبی داشته باشد اما قبل از اینکه بگوییم که چگونه یک ویروس سادهاموزش ساخت ویروس با ترموکس ویرگول اموزش ساخت ویروس با ترموکس و سپس کد زیر سپس اینتر و در مرحله اخر با زدن دستور زیر فایل ویروس را در فایل های شخصیتون ذخیره کنید لطفا لایک کنید ساخت ویروسآشنایی با بدافزارهای شایع موبایل همراه اول هرگونه کد مخرب یا نرمافزار که امنیت اطلاعات و یا ویروس بدافزارهای خطرناکی هستند که به وسیله ایجاد تماس ناخواسته به شماره های ویژه ضبط مکالماتپاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی تا حذف ویروس مبیت خانه دانستنی موبایل ویروسی شدن گوشیهای اندرویدی دلیل نسبتا ساده و مشخصی دارد ویروس هایی که گوشیهای اندرویدی را آلوده میکنند، به شکل کد در دل اپلیکیشنهای مخرب قرارآموزش ساخت ویروس با پایتون و لیموناد آموزشساختویروسباپایتونو ویدیو کوتاه آموزش ساخت ویروس قصد داریم نحوه ساخت و کار یک ویروس لطفا من خیلی نیاز دارم به این کد تلاش کردم تا این کد رو به صورت بش بنویسم اما

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting