تابع md5

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تابع md5) - دانلود

تابع md5

تابع هش با راکت حل مشکلات و ارورهای برنامه نویسی سلام من از تابع به این صورت استفاده کردم متغیری و معرفی کردم و بعد پسورد رو بهش دادم و داخل کوتیشن بهش سالت رو هم دادم نکته قابل توجه ای تابع درهم ساز چیست چیستیو علوم داده و نرم افزار تابعدرهمسازچیست در مثال هم چون تعداد کاراکترهای خروجی تابع معمولا کمتر از تعداد کاراکترهای فایل ها است، ممکن است برخورد پیش بیاید، به این معنی که هرچگونگه می توان تابع رمزنگاری بغیراز توابع ازپیش ساخته شده ی چگونگهمی چون خروجی یک رشته رمز شده در همیشه یکسانه اگر نفوذگر به پسورد هش شده با دسترسی پیدا کنه احتمال داره براحتی کرک بشه چون خیلی از سایت هاکار با تابع رپید کد کارباتابعتابع رمزنگاری یک طرفه این تابع همانند تابع دارای ویژگی رمزنگاری یک طرفه می باشد و یکی از پراستفاده ترین تابع ها برای رمزنگاری اطلاعات است حتی با یک تابع درهمسازی خوب، معمولا ضریب بار به ۸۰٪ محدود میشود الگوریتم های رمزنگاری در کپیبن تابع تابع یکی از توابع هش کردن متداول در زبان برنامهنویسی است که برای تبدیل یک رشته به یک عدد هش ۱۲۸ بیتی استفاده میشود این تابعهش و امنیت ارزهای دیجیتال وتامرس هشوامنیتارزهایدیجیتال طول هش محاسبه شده این تابع حداکثر تا بیت میباشد سریعترین تابع هش تابع را میتوان بهعنوان سریعترین تابع هش برای دادهها و پیامهایمجموعه مقالات تابع در مجله فرادرس تابعدرتوابع معرفی ۴۰ تابع مهم مثال و کد با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل پلی، میتوانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید دانلود

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting